Hoppa till innehåll

Islamer(araber) Bråkar.


isMaNnen
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 988
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

om alla var som gurreb och apoca skulle det väl vara tredje världskriget nu??

Och Apoca, om alla religioner skulle gå och dö, så skulle väl du också dö? Alla människor skulle väl ha gjort det då? Alla tillhör väl någon religion??

Föresten, vad är en ateism?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ateism är typ att man inte har en religon,att man typ tror på vetenskapen..det är vad jag tror iallafall,,någon atesim eller någon kanske vet bättre borde kanske svara.

Guggo vad i h*lvete har för poäng där?

Att religon ska försvinna?

Då visste jag för h*lvete inte att ni skulle sjunka så lågt...hur många människor tror skulle finnas ifall religonen och deras anhängare skulle försvinna? <_<

Redigerat av Fusion
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att religion är den största orsaken till alla konflikter här i världen.

Det finns lika många människor Det är ju relegionen som försvinner. ( observera att jag inte tycker detta, utan bara förklarar det ni inte förstod i Apocas ilägg.

 

Själv är jag av åsikten att folk borde sluta gnälla så förbannat. Vart man än tittar, så ser man bara en massa gnäll.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har faktist ingenting emot dom som kommer från andra länder. men det är när man får höra att dom börjar j*vlas mot granländer som bet om ursäkt så kan man börja undra vad dom håller på med. och jag menade att dom som inte är snälla utan dom som förstör när dom kommer till sverige eller vilket land som helst. dom borde man skicka till baka till hemlandet. vi gjer ju dom pengar och fri bosttad trotts allt så då kan man börja undra varför vi gjör så ??.

 

så jag menade att dom som är elaka ska man inte ha kvar men dom som är snälla gjör mig inget att ha här. men jag har set en hell del som förstör och är dumma mot folk och hottas så kan man som sakt skicka till baka dom till hem landet. :bah: :bah: :kung: :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja, faktis, det råder tryckfrihet, och reglerna i damark tillåter det, och sen så är inte islam deras huvud religon, utan dom är precis som sverige och hela norden, protestanter... altså typ så ger dom f*n i att bry sig om någon gud, det var en satir bild (en rolig bild med politiskt syfte) och skulle du se den så skulle du nog skratta, tror inte ett dug på att du tar det på sånt allvar, det är mest att din pappa kanske sagt att det är det, tror säkert också på att du konsumerar alkohol, röker, och skulle om du fick chansen ha sex innan giftemål.. välkommen till sverige, där koranen tolkas på ett sätt av ungdommar, typ som, att du får ha sex, du får dricka, men du får inte äta gris, varför ens bry sig om att inte äta gris när dom ändå inte förföljer dom andra förbuden? dom går ju bara halft ut, om man gör det ska man f*n inte klaga över något...

 

 

snälla, personligt påhopp? det är när man skriver att någon är det äkligaste och vidrigaste man någonsin träffat, men att skriva att någon är bäng i huvudet är inte det, för att vara bäng i huvudet kan man göra något åt, det kan man inte oftas med att vara ful..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Perisoreus

Detta har övergått till löjligheter. Danmaks regering borde inte be om ursäkt för någonting. Det är nämligen tidningen som varit dålig i sitt omdöme och därför är det Jyllandsposten som borde be om ursäkt.

På nyheterna hörde jag hur man intervjuade människor som sade att Danmarks regering skall be om ursäkt och straffa de skyldiga. De personer som säger något sådant är okunniga och har säkert aldrig hört talas om pressfrihet. Bara för att de lever i odemokratier utan pressfrihet betyder inte att människor som lever i länder där tidningar får publicera vad de vill skall straffas för det. Och att bojkotta danska varor är idiotiskt för vad hade t.ex. Arla att göra med publiceringen? Ingenting. Bojkotta Jyllandsposten istället!

 

ateist = gudsförnekare (=Perisoreus :) )

Redigerat av Perisoreus
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...