Hoppa till innehåll

Islamer(araber) Bråkar.


isMaNnen
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 988
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Apoca:Jag håller inte på med sånt ingen i vårt familj dricker,så kom f*n inte med anklagelser om att du vet saker och jag varken röker eller vad du nu f*n sade!

Så håll käften och respektera det!

Jag har sett bilderna,och det var inget som var roligt med det.

Du sa också att i Danmark är inte Islam huvud religonen,ja då borde dem väl inte heller bry sig om andra religoner!

 

EDIT:Det där med håll käften var inget personlig påhopp! <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Apoca:Jag håller inte på med sånt ingen i vårt familj dricker,så kom f*n inte med anklagelser om att du vet saker och jag varken röker eller vad du nu f*n sade!

Så håll käften och respektera det!

Jag har sett bilderna,och det var inget som var roligt med det.

Du sa också att i Danmark är inte Islam huvud religonen,ja då borde dem väl inte heller bry sig om andra religoner!

 

EDIT:Det där med håll käften var inget personlig påhopp! <_<

 

dom kan ju inte bara bry sej om statsreligionen. alla är ju inte protestanter i danmark, hur skulle det se ut om man slutade och bry sej om alla som inte är protestanter. hur skulle det se ut då i danmark? tänk på det fusion

Redigerat av mu1991
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Apoca:Jag håller inte på med sånt ingen i vårt familj dricker,så kom f*n inte med anklagelser om att du vet saker och jag varken röker eller vad du nu f*n sade!

Så håll käften och respektera det!

Jag har sett bilderna,och det var inget som var roligt med det.

Du sa också att i Danmark är inte Islam huvud religonen,ja då borde dem väl inte heller bry sig om andra religoner!

 

EDIT:Det där med håll käften var inget personlig påhopp! <_<

 

För det första så svarade jag på Apocas inlägg...och för det andra så syftade jag på majoriteten i Danmark,där många är protestanter... Redigerat av Fusion
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Perisoreus

Uppmärksamheten på nyheterna har gått till överdrifter. Det här börjar nästan likna tsunamin. Jag orkar inte intressera mig för affären längre. Det förflutna kan ändå inte ändras så det finns ingen mening med att demonstrera. Hur orkar de bry sig om några teckningar i en dansk tidning?

Redigerat av Perisoreus
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag önskar att jag kunde säga det till dem som gjorde bilden på Muhammed som att han vill att alt ska bombas.

 

Om du säger att muslimer bombar för sin religion. Varför gör dem så då?

 

Det är Jyllands postens ansvar att rätta till alt. De vet att muslimerna blir arga så trycker dem bilderna frivilligt. Så får dem skylla sig själva. Jag står för det jag säger.

Redigerat av Puck0
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

Jag står ju på både sidorna,jo,Danmark har sagt förlåt(fasten det är Jyllands-Posten som ska göra det),muslimerna slutar inte,dessutom har Danmark en s.k tryckfrihet och yttrandefrihet.Men Jyllands-Posten behöver väl inte publicera bilder på Muhammed?Det är väl liiiiite överdrivet?De borde läsa om deras religion lite.Det är inte Danmarks fel att de blev såhär,utan Jyllands-Postens.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Observera, att bilderna inte bara publicerats i Danmark, utan även, Norge, USA,Holland,Frankrike och Australien. Men jag fattar inte vad de vill ha ut av detta. Danmark har redan bett om ursäkt. S

 

sedan så är de flesta muslimska länder väldigt otoleranta mot andra religioner. I iran är det olagligt att vara kristen. Sedan så finns det en massa nidbilder på Jesus och Gud som muslimer har gjort.

Redigerat av Guggo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...