Hoppa till innehåll

Islamer(araber) Bråkar.

isMaNnen

Rekommendera inlägg

• Svar 988
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Alltså är det någonting fel med dig?

Det är f*n ni som ritar sånna bilder!! <_<

Nej!!!! Ni skulle bara veta att jag har anmält nillow för att han gör folk förbannade när någon läser det han skriver!!! Jag menar allvar!!!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mezox, det är sånt som du sa nu som gör att jag ogillar muslimer. Varför är ni så våldsamma och ondsinta?

Du har för h*lvete alltid hatat dem, kom inte nu och påstå att " Det du säger gör att jag ogillar muslimer" BS!

Suna: Nu ska jag ge dig kanske lite mer konkret svar än jag gav dig förut: Det där med bomben på huvudet på en helig man gör att jag rent ut sagt bli förbannad som i sin tur gör att jag känner mig kränkt.

Sen vet du också att det är förbjdet att avbilda heliga personer och Gud inom Islam.

Bättre svar?

*Suna: Du låter som en psykolog... :blink:

Redigerat av Fusion
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fusion OT ,men ändå, Tupac e kristen, han bär massa kors och så..massa amrikanska rappare é sura på er muslomer bara för att vissakände dom som dog 9/11..fatta...ni e inte omtyckta av många

..det enda ni gör för å få uppmärksamhet är att bomba! Lutherhjälpen t.ex som e kristen får uppmärksamhet tack vare att den hjälper aids offer o.liknadne i afrika..

slicka en kebab

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mezox: Vilka är vi? Talar du för alla muslimer? Muhammed må var en abstrakt symbol för Islam men är nog lika helig för muslimer som kor är för hinduer. Och jag tror att det snarare är så att hinduer inte bryr sig ett skit om vad vi "kristna" har för oss. Varför ska det var förbjudet att driva med religioner när man kan driva om ungefär allting? Varför förstora upp det så mycket, jag menar hade det inte förstoras upp så hade ju bara ett fåtal muslimer känt sig "kränkta". Som Gb's 88:a glass, hade man inte tryckt upp det i tidning osv så hade inte en jävel dragit den slutsatsen. Tycker alla muslimer som känner sig kränkta av ett par oskyldigt menade bilder är oerhört patetiska. Och som svar på det tar man till med allt för radikala gärningar. Konstigt att folk har fördomar om muslimer, allt man hör från dom är bara skit.

Pucko: glhf! "jag vill anmäla nill0w på fuska.se, har sett honom på qnet förut."

Polisen prioriterar nog det i första hand, sätter span på fuska.se. ;>. Tycker att nill0w sa ett par bra saker.

Redigerat av tHOORd
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Suna: Nu ska jag ge dig kanske lite mer konkret svar än jag gav dig förut: Det där med bomben på huvudet på en helig man gör att jag rent ut sagt bli förbannad som i sin tur gör att jag känner mig kränkt.

Sen vet du också att det är förbjdet att avbilda heliga personer och Gud inom Islam.

Bättre svar?

inte ett dugg..

Jag kan förstå att många muslimer känner sig provocerade men jag säger som Jan Guillou

"Ingen bestrider det lagliga i detta. Tryckfriheten är inte till för det smakfulla, det omdömesgilla, det mittenpolitiska lagom, det välformulerade, det intelligenta eller det sympatiska. I så fall behövdes ingen grundlagsfäst tryckfrihet."

Redigerat av suna
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mezox: Vilka är vi? Talar du för alla muslimer? Muhammed må var en abstrakt symbol för Islam men är nog lika helig för muslimer som kor är för hinduer. Och jag tror att det snarare är så att hinduer inte bryr sig ett skit om vad vi "kristna" har för oss. Varför ska det var förbjudet att driva med religioner när man kan driva om ungefär allting? Varför förstora upp det så mycket, jag menar hade det inte förstoras upp så hade ju bara ett fåtal muslimer känt sig "kränkta". Som Gb's 88:a glass, hade man inte tryckt upp det i tidning osv så hade inte en jävel dragit den slutsatsen. Tycker alla muslimer som känner sig kränkta av ett par oskyldigt menade bilder är oerhört patetiska. Och som svar på det tar man till med allt för radikala gärningar. Konstigt att  folk har fördomar om muslimer, allt man hör från dom är bara skit.

Pucko: glhf! "jag vill anmäla nill0w på fuska.se, har sett honom på qnet förut."

Polisen prioriterar nog det i första hand, sätter span på fuska.se. ;>. Tycker att nill0w sa ett par bra saker.

Finns kor i Svergie?

Ja!

Finns kor i vissa muslimska länder?

Ja!

Finns Muhammed i Indien?

Nej!

Finns Muhammed i något av de hinduismiska (vad det nu heter) länderna?

Nej!

Tror Danmark på Muhammed?

Nej!

Vilken religion har de i jyllands-posten?

Kristendom!

Är Muhammed heliga för de?

Nej!

Muhammed är enbart heligt för muslimerna.

Har Jyllands-posten valt att lägga sig i andra religioner?

Ja!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är så att nästan alla i norden som är kristna bryr sig inte ens mycket om deras religion.

Dem tänker så här. Aaa jag är kristen... Nu kan jag slippa tänka på saken.

Om Jyllands Posten visste att det fanns känsliga muslimer för att man ritar en bomb i skallen på nåt heligt för Islam så var det deras eget fel och göra det.

De vet vad som kommer hända. Sen så händer det dem hatar sen så skyller dem på muslimerna. Fannn dem vill bara göra så att Islam får dåligt rykte!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Finns kor i Svergie?

Ja!

Finns kor i vissa muslimska länder?

Ja!

Finns Muhammed i Indien?

Nej!

Finns Muhammed i något av de hinduismiska (vad det nu heter) länderna?

Nej!

Tror Danmark på Muhammed?

Nej!

Vilken religion har de i jyllands-posten?

Kristendom!

Är Muhammed heliga för de?

Nej!

Muhammed är enbart heligt för muslimerna.

Ja!

Är Danmark en religion?

Nej!

Finns Muhammed överhuvudtaget någonstans?

Nej!

Vilken religion har de på Jyllands-posten?

Vet faktiskt inte, antar att det finns folk med olika religioner som jobbar där

Är Muhammed heliga för "de"?

Vet inte vilka "de" är.

Ja självklart. Det är en tidning, klart som f*n dom måste "blanda" sig i andra religioner. Hur tror du annars att man ska få veta något?

Är tryckfrihetslagen "helig" för jyllands-posten?

Ja!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...