Hoppa till innehåll

Islamer(araber) Bråkar.

isMaNnen

Rekommendera inlägg

• Svar 988
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Hinduer heter det :)

Nej alla kan inte vara lika och inte ha samma åsikt om saker och ting. Men som sagt det finns lagstöd för att avbilda Muhammed. Och att försöka få fram sitt missnöje med dessa bilder genom att bränna flaggor och ambasader mm. fungerar inte så bra.

perisoreus skrev något vettigt som jag håller med om till fullo.

Jag har redan sagt att jag inte är för det att man har bränt ambassader mm.

Vad jag har hört så får man väl änså inte rita/skriva något kränkande.

Eller är jag helt ute och cyklar?

The Balrog:

Är det inte en frihet att kunna titta i en tidning utan att bli kränkt?

Det är just den friheten som muslimerna inte har fått.

Redigerat av Mezox
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Twiztha_MF

men maschmud och deras kebab palats kan dra åt h*lvete, dom har också kränkt religoner FLERA gånger. och dom har inte gjort nått ( dom andra religonerna ) nu "kränker" vi dom en gång och dom kommer snart skicka sin fågelinfluensa på oss

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Twiztha_MF

inte brara lite överdrivet, ärligt talat tycker dom är patetisk,a, var det inte dom som inte ville ha dåligt rykte, fattar do inte att det är av sånt här dom får det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hallå? det har hänt en gång..det är samma sak att säga, är det inte en frihet för en kristen att kunna kolla på tv utan att bli kränkt av att life of brian visas och driver med jesu död?

Vi säger så här då. Jag skulle vilja ha den friheten att kunna titta på tv, läsa tidning utan att det ska vara massa skit om att muslimer bombar ditten o datten och om kvinnor som stenas. Får jag den friheten? Nej. Är det lika harmfulla gärningar som att avbilda Muhammed? Verkligen inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hallå? det har hänt en gång..det är samma sak att säga, är det inte en frihet för en kristen att kunna kolla på tv utan att bli kränkt av att life of brian visas och driver med jesu död?

okej men det är ok att döda bara för att man e ett överkänsligt whinande kebabnyllefolk?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Spelar ingen roll om du är emot våldet eller inte, jag får väl inte den friheten bara för att du är emot våldet. Så hurvida du gillar eller ogillar våldet gör inte saken bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...