shacti Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Det känns som ämnet börjar bli lite uttjatat nu när inte suna sagt nåt på länge (hint hint) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Gött att Italien är med oss! deras minster för nått hade en tröja med en muhammedteckning på! Alla muslimer som är emot frihet(tryckfrihet inräknat) kan packa sina kebaber och dra tillbaka till sanddynorna, vi behöver er inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 (redigerat) Hinduer heter det :) Nej alla kan inte vara lika och inte ha samma åsikt om saker och ting. Men som sagt det finns lagstöd för att avbilda Muhammed. Och att försöka få fram sitt missnöje med dessa bilder genom att bränna flaggor och ambasader mm. fungerar inte så bra. perisoreus skrev något vettigt som jag håller med om till fullo. Jag har redan sagt att jag inte är för det att man har bränt ambassader mm.Vad jag har hört så får man väl änså inte rita/skriva något kränkande. Eller är jag helt ute och cyklar? The Balrog: Är det inte en frihet att kunna titta i en tidning utan att bli kränkt? Det är just den friheten som muslimerna inte har fått. Redigerat 18 Februari 2006 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 hallå? det har hänt en gång..det är samma sak att säga, är det inte en frihet för en kristen att kunna kolla på tv utan att bli kränkt av att life of brian visas och driver med jesu död? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 men maschmud och deras kebab palats kan dra åt h*lvete, dom har också kränkt religoner FLERA gånger. och dom har inte gjort nått ( dom andra religonerna ) nu "kränker" vi dom en gång och dom kommer snart skicka sin fågelinfluensa på oss Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Jag är muslim och jag blir arg :angry: :angry: men överdrivet att komma med bomber. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 inte brara lite överdrivet, ärligt talat tycker dom är patetisk,a, var det inte dom som inte ville ha dåligt rykte, fattar do inte att det är av sånt här dom får det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 hallå? det har hänt en gång..det är samma sak att säga, är det inte en frihet för en kristen att kunna kolla på tv utan att bli kränkt av att life of brian visas och driver med jesu död? Kristna är inte så känsliga inom det området. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 hallå? det har hänt en gång..det är samma sak att säga, är det inte en frihet för en kristen att kunna kolla på tv utan att bli kränkt av att life of brian visas och driver med jesu död? Vi säger så här då. Jag skulle vilja ha den friheten att kunna titta på tv, läsa tidning utan att det ska vara massa skit om att muslimer bombar ditten o datten och om kvinnor som stenas. Får jag den friheten? Nej. Är det lika harmfulla gärningar som att avbilda Muhammed? Verkligen inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 hallå? det har hänt en gång..det är samma sak att säga, är det inte en frihet för en kristen att kunna kolla på tv utan att bli kränkt av att life of brian visas och driver med jesu död? okej men det är ok att döda bara för att man e ett överkänsligt whinande kebabnyllefolk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 hallå? det har hänt en gång..det är samma sak att säga, är det inte en frihet för en kristen att kunna kolla på tv utan att bli kränkt av att life of brian visas och driver med jesu död? Jag har redan sagt att jag är emot våldet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 hallå? det har hänt en gång..det är samma sak att säga, är det inte en frihet för en kristen att kunna kolla på tv utan att bli kränkt av att life of brian visas och driver med jesu död? Spelar ingen roll om du är emot våldet eller inte, jag får väl inte den friheten bara för att du är emot våldet. Så hurvida du gillar eller ogillar våldet gör inte saken bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.