Hoppa till innehåll

Islamer(araber) Bråkar.


isMaNnen

Rekommendera inlägg

  • Svar 988
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 2 veckor senare...
Gäst DonKeN

Hallå! Måste ni dra upp tråden igen?!

 

Vi hade kommit överens om att diskussionen är slut!

 

Jag, kaktus-killen, och th00rd.

 

Herregud kan ni inte fatta att dem som dödar är inte muslimer. Enligt koranen ska man respektera varenda religion, man får inte ta självmord, man får inte döda någon. Men dem dära idiotiska al qaida terroristerna är hjärntvättade.

 

Dessutom, Allah=Gud på arabiska. Och den guden är för både islam, kristendom, och judendomen.

 

Jag blev förbannad när jag läste det här.

 

Muhammed använde moskén som en plats för bön, men också för att förvara vapen och planera för krig. På samma sätt används moskéer idag

 

De vill bara ge dåligare och dåligare rykte för Islam.

 

Allt dem skrivit är fiasko! Lögn!

Redigerat av DonKeN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Herregud kan ni inte fatta att dem som dödar är inte muslimer. Enligt koranen ska man respektera varenda religion, man får inte ta självmord, man får inte döda någon. Men dem dära idiotiska al qaida terroristerna är hjärntvättade.

 

Det perfekta försvaret....

 

Enligt sharia så ska den som konverterar till en annan religion dömas till döden... japp det kallar jag respekt men du kanske inte anser att det är att döda någon... jag menar det finns ju inga muslimer som begår brott... eller?

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Herregud kan ni inte fatta att dem som dödar är inte muslimer. Enligt koranen ska man respektera varenda religion, man får inte ta självmord, man får inte döda någon. Men dem dära idiotiska al qaida terroristerna är hjärntvättade.

 

för det finns ju inga kristna som begår brott heller?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

för det finns ju inga kristna som begår brott heller?

 

Svaret på den frågan är ju uppenbart... min kommentar var endast ett ifrågasättande av hans automatiska försvar "den som begår brott är inte muslim" det är dett perfekta försvaret eftersom det då är möjligt för DonKeN att själv välja vem som är eller inte är muslin. Redigerat av suna
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Herregud kan ni inte fatta att dem som dödar är inte muslimer. Enligt koranen ska man respektera varenda religion, man får inte ta självmord, man får inte döda någon. Men dem dära idiotiska al qaida terroristerna är hjärntvättade.

 

Kolla. Man ska inte dömas till döden för att man konverterar sig till en annan religion. Men enligt dem hjärntvättade terroristerna så tror dem att det är så.

 

Dessutom. Dem som påstor att döda för Islam är heligt så är det totalt fel. Dem är inte muslimer. Ja, det finns muslimer som begår brott, men det är inget som koranen beskriver. Ni ska råna en kvinna.

 

Men lyssna nu, begår inte kristna brott? Begår inte judar brott? Begår inte budhismer brott? Jo! Det gör dem. Så det är inte så att Islam är den mest våldsamma religionen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det rättvisa straffet för de som kämpar emot GUD och Hans budbärare [motsätter sig islam], och som begår hemska brott, är att dödas eller korsfästas, eller att få sina händer och fötter avskurna på alternerande sidor, eller att landsförvisas. Det är för att förödmjuka dem i detta livet, sedan drabbas de av ett mycket värre straff i Livet Efter Detta.

(Surah 5:33)

 

 

 

Bekämpa [slåss mot, kriga mot] dem som inte tror på Allah eller Domens Dag, eller tillåter det som är förbjudet av Allah och Hans Sändebud, eller inte erkänner Sanningens Religion, bland Bokens Folk [Judar och Kristna], tills de ger kompensation med villlig underkastelse, och känner sig underdåniga.

(Surah 9:29)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

DonKen inse att du har fel nån gång? Tror du att alla som mördar i Allahs namn är hjärntvättade terrorister?

Inse att du har fel om att islam "INTE" är en våldsam religion.

 

Asså, kolla på sunas film (och nej, knappast att alla där är "hjärntvättade terrorister") och tänk, de vill att hela jäkla Danmark ska utplånas, eller att dess befolkning ska DÖ av Jihad för bilderna. Om nåra bilder på en gammal gubbe kan göra så halva (eller en stor del) danmarks muslimer vill att Danmark (och Europa) ska utplånas, då undrar jag om Islam inte kan kallas våldsamt.

 

"Slay those who insult Islam" hmm hmm.

Redigerat av Kaktus-Killen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...