ThePunisher Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 c&c tiberian sun fy faen ciken äcklig grafik osv Jag gillar ine häller det. Men sims är sämmre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArKiVe Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Fifa spelen, fy f*n vad jag hatar dom. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Viewtiful Joe! UUrk! *Vänta, går på toan* *glääärk* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Prince of Persia sands of time eller Headhunter redemption. Dom suger verkligen *citerat Twiztha_MF* valballe. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Jag tycker att Prince Of Persia är ganska dåligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piickles Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 typ rallysport challange tror jag det heter... tycker det suger.. vet inte varför jag köpte det :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst {BD}Madness Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Mitt sämsta spel är Crazy Taxi, snälla fråga inte varför, det bara är KASST!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 1 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Midtown Madness 3 de kunde kanske lagt till lite på grafiken i spelet när man kör cruise Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 (redigerat) halo 1 och halo 2 suger fettma!!!!!!!!! det är så att man kan kräkas på dom :evil: Redigerat 4 Mars 2006 av darkdevil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frasse Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 mit sesmta spel är splinter cell chas theri :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 WWE Raw 2 <_< Det har ingen känsla alls och är lika verklighetstrogen som Pokémon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nosmannen Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 mina är v-rally och jet set radiou future eller nåt sånt de finns inte nån känsla alls B) B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg