neVah Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 har en kopia av ett "ninjasvärd" och ett par nunchakus uppe på vinden, men ja har inte tänkt på dem på lääääääängee... inget som man använder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Min kompis har nunchakus fast han använder dem inte så klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Man kanske måste ha nån sorts licens för det, som med pistoler. När jag var på Gran Canaria så sålde dom både svärd och dolkar i en vanlig souvernirbutik. Det fanns en lång china dolk som såg ut att vara konstruerad för största möjliga smärtutdelning ( den hade hål, vassa spetsar och krokar som stack ut ). Och nej, det var inte meningen att man skulle använda dom som vanliga redskap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Man kanske måste ha nån sorts licens för det, som med pistoler. När jag var på Gran Canaria så sålde dom både svärd och dolkar i en vanlig souvernirbutik. Det fanns en lång china dolk som såg ut att vara konstruerad för största möjliga smärtutdelning ( den hade hål, vassa spetsar och krokar som stack ut ). Och nej, det var inte meningen att man skulle använda dom som vanliga redskap. Helt sjukt. Däremot har jag sett inne i Palma enormt mycket svärd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 (redigerat) Prydnadssaker fattar ni väl >_> [EDIT] Sär Skrivning Redigerat 7 Februari 2006 av Mujo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Hmm... jojo, prydnad är ju verkligen det enda som såna saker kan användas till... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skuurt Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 (redigerat) Njaa ibland är det ju folk som blir döda med tex nachanokus(sär stavning) å sånna dära svärd med krokar å sånt. I grekland hade dom en nazist affär(dom som ägde den var skalliga å sålde hitler kors mm) där dom sålde nått sorts knog hjärn med en knapp och ett litet hål som spruta nån blå låga som kunde bränna sönder nåns hud! ! ! :o Redigerat 7 Februari 2006 av skuurt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Hmm.. kan den blå lågan ha varit eld ? Troligtvis var det en gasbrännare i miniatyr ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Jag tror det var en mikro minimerad napalm-eldkastare. Lol, visst e jag tråkig... Kanske det var en mordeniserad brödrost... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kraden555 Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 menade du värkligen MORDeriserad brödrost? det är bra det med men skulle det inte vara moderniserad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 För att köpa olagliga vapen behöver man inte åka spec långt... När ja va i Cypern så va d nån affär som sålde typ "kaststjärnor" och sånnt för typ 50 kr... Åsså fanns d sånna kast Fladdermöss som batman har... As coola Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 Hur får du in dom i Sverige? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.