skuurt Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 (redigerat) Lol du fråga ju samma sak på *reklam*=D Redigerat 4 Februari 2006 av Ragnarök Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Vilka av dessa är olagliga: Tonfa Nunchakus slangbella Svärd fickkniv Jag har blivit lite o säker. du får inte bära med dig något av dem på stan. Nunchakus får du inte ha alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Om du har dom hängande på vardagsrumsväggen är det nog inga problem, men skulle du sticka ut ögat på någonmed dom spelar det väll ingen roll om det är ett svärd eller en smörkniv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Slangbella och Fickkniv kan man ha. Men inte till att skada. Om man skulle ha en Tonfa i sin ficka skulle polisen ta dig . (Synliga) Men alla dessa kan man ha i en "dojo" . Fast inte slangbellan,hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Jag har nunchakus på vinden, aldrig någon som kommenterat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 nunchakus är inte olagligt.. dom säljer sånna i affärer i malmö.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 nunchakus är inte olagligt.. dom säljer sånna i affärer i malmö.... Helt fel. Nunchakos e olagliga till 100% ! Dessutom,tror du jag aldrig sett en butik som postar olagliga saker i Palma eller Gamla Stan? (Stockholm) Men finns vissa som struntar i lagen,och bryr sig bara om pengar, detta tolererar inte jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 nunchakus är inte olagligt.. dom säljer sånna i affärer i malmö.... Är du snut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 *springer upp på vinden och tuttar eld på marijuanaplantorna* Men han har faktiskt rätt. Min gamla jujitsuklubb hade sådana, men fick inte använda dem för att det var olagigt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 *Sniff sniff* Jo de va ju nu så att *FNISS* att, jo dom e *WIIIEE* olagliga trotsallt, att använda *YEEEHAO*. *MUU* Men de e ju olagligt att *JALLA JALLA* hugga ihjäl någon med kniv också? Guggo, hur mycket hade du på vinden? Det blåste ända ner till skåne f*n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Jag har faktiskt ansökt att få odla Hampa, behövde en licens som sa att jag odlade industriellt. Men för att få ha mina nunchakus har jag aldrig behövt ansöka om :huh:, de fick jag tror jag. När jag var mkt liten och hade Michelangelo och de andra gröna sköldpaddorna som mina största idoler. Tillsammans med en dräkt och en plastmask. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 (redigerat) Nunchakus är det inte någon i Turtles som har såna ? EDIT: såg att MeM nyss skrev det xD Redigerat 6 Februari 2006 av Zimens Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.