vim0 Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Alla som inte spelat pingis måste göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Jag gillar också Pingis. Där jag bodde innan kunde man låna ett pingisbord i källaren och spela. Eftersom området var ett pensionärsområde där nästan bara en massa gubbar och tanter bodde så var det ofta ledigt. Jag och mina kompisar brukade ofta spela där, jag var bäst på servar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vim0 Skrivet 6 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Spelar du pingis nu också? Jag tränar 2 gånger i veckan i en och en halv timme. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Jag gillar inte det jättemycket , men det är kul att spela dubbel... =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vim0 Skrivet 6 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Ja, dubbel är kul. Men jag tycker singel är roligare. :D :D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 jag tränar inte jag bara kör på skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Körde pingis förut.. Tröttnade efter ungefär ½år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 spelade det i ett år, sedan hade man inte mer tid, men pingis är kul. Nu pratar jag inte om vanligt match utan rundpingis, där man kan umgås samtidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Själv spelar jag pingis en gång i veckan i ungefär 2 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 pingis är roligt på min skola har vi 2 bord förut hade vi 3 pingis bord men tog bort ett för att ha mer plats för bord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 I min skola finns det 4 bord. Brukar spela kung och rundpingis på rasterna. Kommer nog börja på pingis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Jag har ett eget pingisbord som jag brukar spela på. Jag var med i bästa 4:an. Vi kom 7:a där. Jag vann mot massor såna som gick på pingis. Själv spelar jag bara på fritiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.