Putside Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Finns det nått som du nyss har inhandlat ? Eller nått du kanske ska köpa de kommande dagarna. Jag har iaf köpt en sprajlansch ny cykel , den förra blev ju stulen ( se "har ni blivit bestulna ?"-ämnet ). Men nog om mej , berätta nu ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Köpte 2 böcker igår. Ska snart köpa Zelda Four Sword Adventure till Gamecube :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 I går när jag var och handlade köpte jag ett 6-pack med Twix och Kallen Ankas Pocket special med namnet Tidsresor. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Kom på att jag köpte gogis och cocacola igår också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 (redigerat) köpte godis och läsk igår. Och super mario 64 ds köpte jag för ett par veckor sen. Redigerat 5 Februari 2006 av Dr.cheat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Prylar grabbar, inte godis och läsk. Utan saker som en cykel eller ett par högtalare.. Mitt nästa projekt är nog en digitalkamera.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Jag köpte en 1,5 liters Pepsi och lösgodis igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 5 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 (redigerat) Prylar var det ! , skriv inte ätbara saker. Redigerat 5 Februari 2006 av outside enemy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Glödstift och metanolbränsle var väl det jag köpte senast. Får se om jag köper någon lakritsrot denna veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Jag köpte en musik-dvd igår med Behemoth. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Hmm..Ett par shysta kallsonger köpte jag igår.. Nästa sak blir väll ännu en förstärkare.. Anläggningen kan gott bli liiite större :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Jag hade tänkt köpa ett tv-spel idag. Men det vart inget av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.