27Caramele Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 jag har blivit stulen en gång men jag har nys tittat på lilla kyklingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 inget som jag har köpt nyligen men nästa sak blir nog slaget om midgård 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 5 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 jag har blivit stulen en gång men jag har nys tittat på lilla kyklingen. ehh...va ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 En Replica Beretta M92. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Jag tänker köpa ett tv-spel snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Har inte köpt nåt nyss, om man räknar med prylar. (Köpte en j*vla massa läsk när ICA hade erbjudande...) Men jag ska köpa Love Hina 9, när den kommer ut. Bokhandeln ska kontakta mig när den kommer, så ska jag kila iväg dit. Planerar att köpa en dator också, när jag får råd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.