ajar Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Den enda som var bra i filmen var den där grisen Plutten och möjligtvis piggsvinet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Tuft om ragnarök är Lilla kycklingens röst på riktigt. Men filmen värkar vara ganksa br ska försöka se den på sportlovet. då har man alltid tid för lite Bio Okej kanske går bättre filmer på Bio men värkar ju lite rolig med den där Grisen som är enorm :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 du Nissen jag frågade och dom sa att det var David Jag heter NesseN för bövelen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Han kanske inte menade dig,..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 'Hur fick Ragnarök rollen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Jo, han ringde Stieven Spielberg och fråga om rollen. Det fanns andra kandinater som Chris Farley och Chris Rock mm , men just Ragnarök var den hetaste kandinaten... Spielberg visste han var en trogen stjärna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 är Rangnarrök verkligen Daniel i hey babriba i så fall coolt :D Lill Kycklingen var skit bra men är ju lite yngre än er så.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Han kanske inte menade dig,..? O rly? NisseN har inte ens skrivit i den här tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 f*n va grovt med Ragnarök i en film ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 Den var helt okej med många goda skratt men själva storyn var dåligt uppbyggd och filmen borde varat längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Men skämten var det värt. "Sikta pâ grisen"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chili Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 I söndags var jag på bio och kollade på Lilla kykligen.den var as* rolig.vad tycker ni om den?Har ni sett hej baberiba dom tre som köter pogramet var med i Lilla....... Lilla kykligen var David,Grisen var Peter och den andra tjejen(vad hon nu heter)var Anki!!!!!om ni inte har sett den så säger jag att den får 9 av 10. :gitarr: :cool: Nej jag har inte sett den men låter bra och rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.