Gäst Elite Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Nån som läser Kalle Anka? Det gör jag iaf, men jag ska sluta snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 helt galen i det i klass 2 - 5 men sen var det inte roligt längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Jag läser Kalle Anka, man blir aldrig trött på den temperamentsfulla ankan Kalle Anka. Han är jätterolig och jag prenumererar på serietidningen och det har jag gjort i 3 år nu. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Jag har prenumererat på Kalle Anka och C:o men gör inte det längre. Ångrar att jag slutade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Kom och tänka på att jag även prenumererar på den första årgången av Kalle Anka. :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 jag läste kalle anka tidningar förut men nu läser jag kalle anka pocket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Man tröttnar inte på Kalle Anka ^^ Han är kung. ...eller, egentligen är han anka >_< Men ja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 läser kalle anka har gjiort det i ty 4 år min bok hylla e kanska proppad med tidningar :gitarr: :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Naaa... Kalle Anka är inte min smak. Det är väl alltid kul med Disney figurer men själva serien Kalle Anka är absolut ingeting i närheten av ordet underhållande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Prenumenerar på kalle ankas pocket, mest bara för att ha nåt att läsa ibland. Börjar skämmas litegrann eftersom min hylla är fylld med flera rader av kalle böcker. Känner mig lite nördig. Fast hall of fame böckerna med don rosa serier är rätt sköna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 Jag prenumererade på Kalle Anka´s Pocket förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Det var ganska många som läste Kalle Anka iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.