Gäst Hemlig Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Hur avslutar man sitt medlemska? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Du skickar ett PM till admin och ber han ta bort ditt account. VARNING! Om du gör detta så kommer du inte kunna komma in på sidan något mer. Varför inte bara ha kvar ditt account? Du behöver inte gå in på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hemlig Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Jo, jag ville bara veta. Tack :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Ragnar:Ifall man raderar sitt konto,kan man inte besöka sidan längre ,eller vad menade du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireX Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Jo man kan besöka sidan men inte logga in Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Om man blir raderad så försvinner vell IP´n från denna sida om jag inte har fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 tvärtom, Dr Cheat ;) din ip läggs till på en bannlista och du kan inte se sidan mer, inte ens bara kolla runt på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 varför så???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 vadå som om jag raderar mitt acc så kan ja alldrig besöka fuska.se är det du menar nico??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 jups. det är till för att man inte ska kunna avsluta en användare när man t.ex. har 4 varningar och sedan regga en ny likadan direkt efter att den tagits bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Det vore ju dumt om man kunde göra så. Men om man typ vill ta tillbaka sin gamla användare skulle det väl gå att och återupliva den tycker jag. Men har man tagit bort sin användare får man skylla sig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 du är man väl lite knäpp om man tar bort sitt medlemskap Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.