Hoppa till innehåll

Angående Ett Pm!


Gäst Walker

Rekommendera inlägg

Jag har fått ett PM från någon.... där det står följande saker.......

 

Inlägget raderades av Fuska.se då det strider mot svensk lag. Användaren har blivit anmäld. Vänligen bortse från detta meddelande / Fuska.se säkerhetsgrupp

 

vad menas....??? har JAG gjort det??? (JAG HAR INTE GJORT DET) eller har avsändaren gjort nått???

 

tacksam för svar... MVH Walker!

 

EDIT!!!:::NU VILL JAG JU INTE SÄGA VEM DET ÄR IFRÅN!!! P.g.a den personen KAN bli hatad och få problem... själv gillar jag han fortfarande...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har fått ett PM från någon.... där det står följande saker.......

 

Inlägget raderades av Fuska.se då det strider mot svensk lag. Användaren har blivit anmäld. Vänligen bortse från detta meddelande / Fuska.se säkerhetsgrupp

 

vad menas....??? har JAG gjort det??? (JAG HAR INTE GJORT DET) eller har avsändaren gjort nått???

 

tacksam för svar... MVH Walker!

 

EDIT!!!:::NU VILL JAG JU INTE SÄGA VEM DET ÄR IFRÅN!!! P.g.a den personen KAN bli hatad och få problem... själv gillar jag han fortfarande...

 

såvida det inte kommer från Admin eller Fuskabot så har du knappast gjort något fel.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jopp... Fick samma sak som Walker. Dock från en medlem här på sidan. Säger inte namnet på den här öppet om den personen inte vill. Men rubriken var Forum och sedan kom den texten som Walker klistrade in i sitt inlägg.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om ni undrar så var det jag. Jag trodde att man fick göra reklam för sidor sålänge man inte gjorde det i forumet, alltså i PM. Men, så var det tydligen inte, och jag har redan fått dubbla varningar så om någon Mod planerade att ge mig ytterligare en så är det nu inte nödvändigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur många meddelanden kan du egentligen göra samtidigt?

Eftersom jag fick också en...och hur kan du skriva inlägg nu när du har fått två varningar...och vad bröt du för regel,eftersom det du skickade bröt tydligen mot svensk lag..?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

och gör reklam för sin egen sida ÄR INTE emot svensk lag!!! det är fullkommligt tillåtet!!! VAD I HEVETE HAR NI PÅ fuska.se:s säkerhetsgrupp för er!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?

Redigerat av Walker
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...