Gäst Walker Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Jag har fått ett PM från någon.... där det står följande saker....... Inlägget raderades av Fuska.se då det strider mot svensk lag. Användaren har blivit anmäld. Vänligen bortse från detta meddelande / Fuska.se säkerhetsgrupp vad menas....??? har JAG gjort det??? (JAG HAR INTE GJORT DET) eller har avsändaren gjort nått??? tacksam för svar... MVH Walker! EDIT!!!:::NU VILL JAG JU INTE SÄGA VEM DET ÄR IFRÅN!!! P.g.a den personen KAN bli hatad och få problem... själv gillar jag han fortfarande... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Du har inte gjort något fel. Så mycket kan jag säga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Jag har fått ett PM från någon.... där det står följande saker....... Inlägget raderades av Fuska.se då det strider mot svensk lag. Användaren har blivit anmäld. Vänligen bortse från detta meddelande / Fuska.se säkerhetsgrupp vad menas....??? har JAG gjort det??? (JAG HAR INTE GJORT DET) eller har avsändaren gjort nått??? tacksam för svar... MVH Walker! EDIT!!!:::NU VILL JAG JU INTE SÄGA VEM DET ÄR IFRÅN!!! P.g.a den personen KAN bli hatad och få problem... själv gillar jag han fortfarande... såvida det inte kommer från Admin eller Fuskabot så har du knappast gjort något fel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Jopp... Fick samma sak som Walker. Dock från en medlem här på sidan. Säger inte namnet på den här öppet om den personen inte vill. Men rubriken var Forum och sedan kom den texten som Walker klistrade in i sitt inlägg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 (redigerat) Den personen hade väll tänkt tipsa om ett forum så då kanske det var därför att rubriken var forum. Har själv fått samma sak. Redigerat 6 Februari 2006 av Dr.cheat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 jepp samma här ska jag va en tjallare nu och tjalla hmm jag gör det han heter Bra_Fusk MvH: Seler den falske tjallaren ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Om ni undrar så var det jag. Jag trodde att man fick göra reklam för sidor sålänge man inte gjorde det i forumet, alltså i PM. Men, så var det tydligen inte, och jag har redan fått dubbla varningar så om någon Mod planerade att ge mig ytterligare en så är det nu inte nödvändigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Han gav till oss alla då.För jag fick även en. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Vad fick du en för? Det var jag som gjorde nåt fel, så då borde inte de andra få nån varning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Hur många meddelanden kan du egentligen göra samtidigt? Eftersom jag fick också en...och hur kan du skriva inlägg nu när du har fått två varningar...och vad bröt du för regel,eftersom det du skickade bröt tydligen mot svensk lag..? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 (redigerat) och gör reklam för sin egen sida ÄR INTE emot svensk lag!!! det är fullkommligt tillåtet!!! VAD I HEVETE HAR NI PÅ fuska.se:s säkerhetsgrupp för er!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!? Redigerat 7 Februari 2006 av Walker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Läs igenom, tänk efter och förstå... http://www.notisum.se/rnp/sls/lag/19950450.HTM Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg