JackGBG Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 vaddå dålig dag? du vet väl hur man får simfötterna på minish cap???? snälla svara om du vet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 om dem är borta så kan du inte få tillbacka dem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saphone Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 nej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 på mitt blue hände samma sak med min Blastoise på seafoam islands! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saphone Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 jag har klarat ligan och komit till battlefroint men jag stengde av DS och gorde någon ting anat och sen sate jag på mit DS igen och skulle kolla mina pokemon men min rayquaza och azumarill? :unsure: Lite värre för mig. jag har döpt en box till legends och där fanns alla legendariska utom dom nya. jag sparade och stängde av och sen när jag satte på ds:et var boxen tom och alla legenderna va borta :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 jag har klarat ligan och komit till battlefroint men jag stengde av DS och gorde någon ting anat och sen sate jag på mit DS igen och skulle kolla mina pokemon men min rayquaza och azumarill? :unsure: Lite värre för mig. jag har döpt en box till legends och där fanns alla legendariska utom dom nya. jag sparade och stängde av och sen när jag satte på ds:et var boxen tom och alla legenderna va borta :( Oj vilken otur du hade! Jag undrar varför sånt händer! Är det nån som vet? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
monten Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 du kanske glömde spara :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 Om du har använt GS eller AR kan sådant hände eller om du glömt spara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saphone Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 Om du har använt GS eller AR kan sådant hände eller om du glömt spara Jag sparade framför boxen och när jag satte på var jag framför boxen. och jag har ingen ar eller gs jag har bytt till mig till alla legendariska. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 Då har jag ingen anning om vad som kan ha hänt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saphone Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 Då har jag ingen anning om vad som kan ha hänt och varenda en var i hundra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 Onix, antingen ligger dina pkmn i dagiset eller så har du mixtrat lite med din AR. Det kan ha hänt att spar filen misslyckades ( corrupted ) Sånt händer ofta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg