Dolphin Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 (redigerat) Den här tråden handlar om en av de bästa händleserna på året, nämligen sportlovet. Längtar jättemycket och det ska bli skönt att vara ledig. Jag har sportlov vecka 8. =) Redigerat 7 Februari 2006 av Presentation Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 (redigerat) Klart att man längtar ^^ Man kan ju sova en massa. ;> [Edit] Måste ju kolla när jag har sportlov.. V. 9.. Vilken vecka är det nu? :P Redigerat 7 Februari 2006 av Sherikan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IzoRi Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 DÅ SKA MAN LANA :D:D:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 skojar du eller? klart man längtar till sportlovet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 O ja , Sportlovet består bara av en sak: Skidor, offpist 10 tim/dygnet. Ska till Norway och grilla polarna på skidor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Förra året åkte jag slalom och snowboard blir vell något liknande iår :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Åker upp till pappa på sportlovet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Har lov nästa vecka. Ja, man längtar för att kunna sova, men nu i nian har man mkt arbeten så jag måste arbeta med skol saker en del under lovet.. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Har lov nästa vecka. Ja, man längtar för att kunna sova, men nu i nian har man mkt arbeten så jag måste arbeta med skol saker en del under lovet.. :( Same here... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 På sportlovet kommer NesseN hit. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Ska göra det som man aldrig hinner med i vanliga fall: Sova! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 8 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 På sportlovet ska jag spela mycket Xbox, det hinner man knappt med på skoldagarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.