ajar Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Jag unardra om det är någon mer än jag som spelar instrument? Jag spelar trummor och har gjort det i 3,5 år. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Spelar inget men anser mig vara ganska bra på elec piano ( synt ). Kan många, många melodier från t.ex sagan om ringen, james bond och så kan jag introsången i simpsons. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 8 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Fy vad coolt! Min lillasyster är jätteduktig på piano och när hon hört en låt går hon och improviserar lite vid pianot och rätt vad det är kan hon låten. Hon kan bla andra Sagan Om Ringen som du,Jewes. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Trumpet/Trombon/Elbas. (+ Gitarr, elorgel, trummor, beatboxing och melodica, och med lusten och den rätta svingen lite basmunspel) :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 elbas,trummor och keyboard är väll vad jag bemässtrar. (är en jävel på beatboxing, men det är ju inget "instrument" :P) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Många det fanns som var mycket allmänbildade i musik. Själv är jag inte det. Men jag vill gärna lära mig att kunna bara sitta och spela Piano då jag vill. Mysigt instrument. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 Nej jag spelar inget instrument, men är inte intresserad av musik på det sättet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 Många det fanns som var mycket allmänbildade i musik. Själv är jag inte det. Men jag vill gärna lära mig att kunna bara sitta och spela Piano då jag vill. Mysigt instrument. Köp en elsynt vetja! Det riktigt kul ibland att bara sätta sig ner och spela upp ett par trudelutter. Man lär sig väldigt lätt också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vim0 Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 Jag spelar piano. Skitkul! :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 9 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 Vad är Beatboxing? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 Trumpet, nu och alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 Jag spelar piano. Skitkul! :bah: jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.