vim0 Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Jag spelar piano. Skitkul! :bah: Härligt! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Jag spelar instrumentet gitarr och är hyfsat bra på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Keyboard 2 år ca Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DynamitPer Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Har spelat saxofon i 6 år men slutat för det va inge roligt i slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 MeMs bror är grym på Munspel ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 MeMs bror är grym på Munspel ^^ Världsmästare om jag får be. =) Ja, han är det. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arbiter Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 har spelat gitarr/elgitarr i snart 4 år nu e köttbulligt bra om jag får säga det själv B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Spelar piano Har gjort det i 3 år nu jag började när jag va 7 år och nu är jag 10 =) ^^ Är Hyfsat bra . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soadavatten Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Spelat trvärflöjt sen i höstas och innan det så spela ja blockflöjt. :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Jag spelar trumbon :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 jag spelar saxofon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Spelar piano, och är riktgit kul. Fick äntligen tag på noterna till "My Heart Will Go on", aka Titanic-låten. Den är faktiskt riktigt fin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.