Gäst QuikSilver Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 jag spelar inget instrument Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Samma här, spelar inget instrument. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
best_friends_forever Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 Jag spelar piano, det är hur kul som helst! Jag har spelat det i mer än tre år, och min pianolärare är bäst! det viktigaste är att man gillar det man gör, och framför allt att läraren är bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 (redigerat) jag spelar inget instrument Redigerat 13 April 2006 av darkdevil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 Spealr inget. Tyvär Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 jag spelar trummor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 När jag var liten så spelade jag saxofon. Huvvaligen, vilken mardröm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Game Over Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Jag spelar piano, jag har gjort det i 3 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Spelar klarinett, tredje året nu =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 Spelar inget men vill ha en gitarr :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 gitarr, lite då o då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xeller Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 har spelat accordion(dragspel) men ha inte träna p.g.a. fotboll o innebandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.