ChipZ Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 Biter mej oavbrutet i läppen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 Biter mej oavbrutet i läppen :P najs bump hörru Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 typ en vecka före sommar lovet sista slöjdlektionen skulle kapa en träbit jag behövde och då kom en idiot i min klass och knufade till mig skar av mig två fingrar blödde som f*n. for till sjukan dom sövde mig sen när jag vaknade så hade dom sytt fast mina fingrar igen blev f*n helt förblufad trodde inte det gick att sy fast fingrar igen. men en positiv sak var att jag fick en blod-påse smakade gott som f*n. ps blod är drickbart det inehåller en massa vitaminer som kroppen behöver smakar jävligt gott ni borde prova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Barejalla Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 ja pruttade nyss AS hårt, du vet såre gör ont i rumpan ;| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 Det låter ju trevligt, LKH. :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NintendoGuy Skrivet 14 September 2008 Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 Ja du, på idrotten idag sulade en "kompis" en bandyboll på ena kulan. Dog nästan... Förlåt men jag skrattade åt de där :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 15 September 2008 Rapport Dela Skrivet 15 September 2008 Biter mej oavbrutet i läppen :P najs bump hörru Självklart :P min lilltå är magnetisk med allt som har vassa kanter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 16 September 2008 Rapport Dela Skrivet 16 September 2008 ja pruttade nyss AS hårt, du vet såre gör ont i rumpan ;|Omoget i högsta klass. Men jo jag fick, eller en gjorde en HS på mig häromdan. Det var så att vi på skolan drog och skulle spela golf (mini golf), och vad alla vet så finns det jämt en pajas i varje klass. Vad tror ni att han gjorde? Jo han skulle överdriva i vanlig ordning genom att skjuta iväg golfbollen. Den for över halva golf planen och sedan landade den förbaskade skit bollen rakt i huvudet på mig. Det lät som "plonk", som tur var det ingen hård, utan en gummi boll. Fick ett rött märke på pannan resten av dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFox007 Skrivet 16 September 2008 Rapport Dela Skrivet 16 September 2008 Idag i skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 16 September 2008 Rapport Dela Skrivet 16 September 2008 På idrotten höll vi på med romerska ringar, utan matta under o.O Jag tappar taget och får ett klockrent magplask på golvet och knäcker näsan. Sen ska läraren rätta till den.. de knakar och sen börjar det forsa blod på hans tröja. Sen föll jag ihop på golvet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 17 September 2008 Rapport Dela Skrivet 17 September 2008 Min kompis råkade bränna min tumme med en bränn penna i slöjden... (skulle inte ha hållt i plankan... :P) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 17 September 2008 Rapport Dela Skrivet 17 September 2008 Jag gick in i ett staket , det var mörkt. (A) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.