Satisfaction Skrivet 27 April 2010 Rapport Dela Skrivet 27 April 2010 Blev inknuffad i en målstolpe med huvudet före.. Nåja, vad står man inte ut med för lite fotboll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 28 April 2010 Rapport Dela Skrivet 28 April 2010 armbågade ett element på idrotten, den tunna kanten på ovansidan rakt i armbågens sweet-spot. Fick en spricka och gjorde hyfsat ont. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unknown12 Skrivet 4 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2010 Tvivlar jag på. Påkörd, möjligtvis. nej, ÖVERKÖRD. jag cyklade, då åkte jag på en sten och råkade trycka på handbromsen, jag flög fram med både cykeln och mig själv. jag landade på bilvägen med cykeln på mig, men innan jag hann få bort cykeln kom en bil. yo do the math. Så en ... x antal ton bil rullade över din kropp och du är ... 11 år? Hur länge sen hände det här? Körde den över din fot eller nått? Du hade varit ganska mycket skadad om den kört över din bröstkorg t.ex. Sen om cyklen låg på dig, mmmhmm, du fick typ vassa metal delar rakt in i kroppen, nemen det är lungt. Erkänn den rullade över ditt hår typ. den rullade på fötterna och ända upp till mitt lår. Det räknas som överkörd. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 4 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2010 Så dina ben blev krossade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 4 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2010 Tvivlar jag på. Påkörd, möjligtvis. nej, ÖVERKÖRD. jag cyklade, då åkte jag på en sten och råkade trycka på handbromsen, jag flög fram med både cykeln och mig själv. jag landade på bilvägen med cykeln på mig, men innan jag hann få bort cykeln kom en bil. yo do the math. Så en ... x antal ton bil rullade över din kropp och du är ... 11 år? Hur länge sen hände det här? Körde den över din fot eller nått? Du hade varit ganska mycket skadad om den kört över din bröstkorg t.ex. Sen om cyklen låg på dig, mmmhmm, du fick typ vassa metal delar rakt in i kroppen, nemen det är lungt. Erkänn den rullade över ditt hår typ. den rullade på fötterna och ända upp till mitt lår. Det räknas som överkörd. :rolleyes: Mmm och cykeln var tvungen att vara med i historien, även fast den inte hade någon funktion förutom att du inte kunde cykla. "Blev överkörd! och cykeln låg på mig! fast bilen körde bara över mina för stora skor! men det räknas! för jag är badass!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unknown12 Skrivet 5 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2010 Så dina ben blev krossade? typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 5 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2010 Så du har ej ben mera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 Ramlade med cykeln. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 10 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2010 På gympan, jag lekte mig att jag kunde hoppa över 2,5m och trillade och bröt nästan mitt finger :( Det hände förra vecan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonaldDuckk Skrivet 10 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2010 Jag klagade på att det var för många trappor i skolan, en kompis sa att det inte var så många. Man kunde ju hoppa över alla. Jag testade, det kunde man inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 10 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2010 Jag rammlade av cykeln så att jag stukade tummen :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 11 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2010 Jag klagade på att det var för många trappor i skolan, en kompis sa att det inte var så många. Man kunde ju hoppa över alla. Jag testade, det kunde man inte. Najs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.