Rotmos Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 finns det egentligen någon slags affär i verkligheten där man kan köpa N64 spel? eller är det bara på Tradera och dylikt? Jaja. jag antar väll att det är lite väl sent att köpa N64 spel i affär nu, tyvärr. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 Jag har sett N64 spel på en del affärer, men det är inte många som säljer det nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 nää skulle inte tro det gamecube , ps2,xbox ingen köper ju längre typ inte lika mycke som förut men själv tycker jag att det är denn bästa konsollen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 www.tvspelsweb.se/com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WoW Beroende Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Om du bor i hbg finns en affär som heter TV-spels huset. Dom sålde N64 spel innan iallafall... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Det fanns ett N64 på Game i K-na Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeroX_ Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Det finns, men inte på så många ställen. Men där jag bor så finns det en affär som har n64 spel till övers, men man tycker ju att de kan sälja ut dem billigare, men nej, samma dyra pris som när n64 kom ut. De ligger bara där å samlar damm... dåligt :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg