lundquist Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Ja överskriften säger en del, men om du skulle haft 24 timmar kvar att leva. Vad hade du gjort ? Jag hade donerar alla mina pengar till fattiga. Berättat för alla jag hatar varför jag hatar dem o dem jag älskar varför jag älskar dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Jag skulle väl säga hejdå till alla jag känner. Mina pengar skulle jag gett till mina kompisar förmodligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Gråta väldigt mycket. Slått nästan ihjäl de som jag avskyr i skolan. Det är nog det som jag skulle gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Jag skulle ge bort alla mina pengar och ägodelar till behövande och olika organisationer som världsnaturfonden. Jag skulle spöa upp alla som jag hatar och göra jättemycket bus. Jag hade nog gjort mycket galna saker som man aldrig skulle våga annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Jag hade spenderat alla mina pengar på roliga saker antar jag. Jag skulle bränna sönder alla mina skolsaker, genomföra några högst underhållande bus på intet ont anande folk, slå några bråkstakar på käften, och sen skulle jag leta upp nåt fridfullt ställe och sätta mig ner och ägna mina sista minuter åt att tänka igenom mitt liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 (redigerat) Jag skulle åka ner till irak eller något liknande ställe och sedan skulle jag se hur många människor jag kan klara av att döda på 24h. Alternativ 2 skulle vara att göra så många karikatyrer av muhamed som möjligt. Redigerat 11 Februari 2006 av tHOORd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Skulle skänka allt jag ägde till behövande. Sagt farväll till nära och kära och sedan hade jag kastat mig ut för ett stup. Har alltid undrat hur det känns att kasta sig ner för ett stup, innan man slå i marken dvs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Skulle skänka allt jag ägde till behövande. Sagt farväll till nära och kära och sedan hade jag kastat mig ut för ett stup. Har alltid undrat hur det känns att kasta sig ner för ett stup, innan man slå i marken dvs. bungy jump, fallskärm,hopptorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Skule bränna ner skolan och var snäll till alla kompisar så dom slipper skolan. Sen så skulle jag göra jätte mycket bus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Sprungit runt och varit hur vild som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Tacka för det liv jag tillgivits och alla jag känner. Sjänka allt jag äger till behövande. Skaffa dreadlocks ( så *pip* grymmt ) Lyssna på musik och bara njuta. När jag tänker efter så skulle det inte vara så farligt att dö. Är ju bara skit och elände här nere på jorden ändå. Mer nice å va i himelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Skulle skänka allt jag ägde till behövande. Sagt farväll till nära och kära och sedan hade jag kastat mig ut för ett stup. Har alltid undrat hur det känns att kasta sig ner för ett stup, innan man slå i marken dvs. Nära-döden-upplevelse innan man dör? ;) Själv skulle jag också som sagt ge bort de grejer jag inte har använding av. T.ex. Huset? Hellre att jag säljer det och åker med familjen på en sista semester. (Självklart ska det vara Husvagn bara för nostalgins skull) Men jag skulle nog inte göra något knasigt eller så. Kanske bara ha en fin stund med alla de personer jag håller kärt om. Kanske hinna skriva någon novell innan de 24 timmarna har gått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.