Slasktratt Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Liksom "Odödlig i 24 timmar"-tråden skickar jag denna till Allmänt, fortsätt gärna komma in med förslag där. *Flyttad* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Spammat sönder fuska.se och sedan ta på solbrillorna och sticka mot Soliga Mexiko för att invänta döden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Gråtit lite, sagt hejdå till vänner/familj. sen stuckit till en tjej som jag varit på G med i 5 år och förklarat hur jag verkligen känner för henne m.m haft lite kul där. sen gått och dött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 (redigerat) jag har inga värdefulla ägodelar förutom datorn..så jag skulle spela dator och sedan begravas med den..det skulle vara trevligt.. sen skulle jag oxå själa typ en cola och lite smågodis så jag har nåt att tugga på..en pizza skulle väl oxå smaka..sen har jag jue förstås altid velat riva ett hus med en slägga..och en och annan bil skulle man jue kunna sabba..hmm..That´s about it.. :D ajust det det skulle vara kul att gå på stan exakt när man dör typ precis när man ska lägga i en 1000-lapp i frälsningarméns "kokande" gryta.. Redigerat 31 Mars 2006 av monkey Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Floffoff Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Gå upp tidigt på morgonen, bränna ned skolan och hånskratta, få tag i en pistol och skjuta ihjäl (åtminstonde skada) dem jag hatar. Sen skulle jag donera alla mina prylar, ta farväl av alla nära och kära, rida, göra nåt bus av nåt slag, sen tillsist skulle jag köpa sistaminutenbiljetter och flyga till Frankrike för att lägga mig ned på den varma stranden i Camargue i solnedgången och bara dö...med en Ice Slush i handen. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
best_friends_forever Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 Jag skulle berätta för alla mina vänner, släkt m.m hur mycket de har betytt för mej under den tid ja levat, och gett bort alla mina saker och pengar till de som behöver dem...jag skulle tala om för den jag är kär i hur jag känner, och ha så roligt som möjligt, och inte tänka på att jag ska dö... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 hmm skulle nog 1:köra bil burna sönder gräsmattor med mera 2:meditera tills timmarna är slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 (redigerat) Jag skulle nog göra mycket olagliga saker 1. Råna en bank 2. Trimma mopeden 3. Fixa 5 varningar på fuska 4. Snatta saker 5. Dö 100% på skoj :D --------------------------------- 100% ärligt Jag skulle jag nog ge bort allt jag äger till de fattiga (Utom min dator) ;) Redigerat 12 April 2006 av NisseN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 skulla skänkt allt jag har till dem som behöver de skulle ta farväl..jag skulle ju inte snatta nåt iallfall för om man blir upptäckt så blir man väl ..ja om man inte kan betala så får man väl sitta i en cell nån dag..och då kommer man ju dö där inne.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 skulla skänkt allt jag har till dem som behöver de skulle ta farväl..jag skulle ju inte snatta nåt iallfall för om man blir upptäckt så blir man väl ..ja om man inte kan betala så får man väl sitta i en cell nån dag..och då kommer man ju dö där inne.. Knappast man sitter i en cell som 13 åring. Och knappast man sitter i en cel lför snattning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Acet0neN Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Grubblar över att jag ska dö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 skulla skänkt allt jag har till dem som behöver de skulle ta farväl..jag skulle ju inte snatta nåt iallfall för om man blir upptäckt så blir man väl ..ja om man inte kan betala så får man väl sitta i en cell nån dag..och då kommer man ju dö där inne.. ok då:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.