Hoppa till innehåll

Helt Ärligt


lundquist
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 88
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst The heroin

Ungefär samma som de flesta här, sina ägodelar har man ingen nytta av.

 

Är det så, när man har ett dygn på sig att leva, så är man immun mot döden tills man dör som det är angivat?

Om, om det var så, så skulle man ju verkligen testa en hel del saker som skulle kunna innebära döden för att se hur det skulle kännas.

Man kan ju skjuta sig, supa sig tills döds trots man inte dör, stoppa i sig en del saker, utsätter sin kropp för livsfara som genom gift, elstötar, gå in i elden, försöka drunkna i vatten eller något annat snuskigt ämne, få se hur mycket lidelse man tål.

 

Jag säger det nu: Jag tror inte att det är menat så, att man är immun mot döden, annars blir det överdrivet. Hur långt kan man gå med sin kropp innan man slutligen kan kallas död?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skulle skänka allt jag ägde till behövande. Sagt farväll till nära och kära och sedan hade jag kastat mig ut för ett stup. Har alltid undrat hur det känns att kasta sig ner för ett stup, innan man slå i marken dvs.

 

Tänkte först skriva att jag skulle slängt mig ner för ESB eller nån japansk skräckhöjd. Ändrade mig sen när jag insåg hur kladdigt det skulle bli på marken. Man kanske landar mitt framför ögonen på en 7-årig liten flicka och förstör hennes liv för alltid. Så, ett stup låter nog bättre...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst QuikSilver

Ja överskriften säger en del, men om du skulle haft 24 timmar kvar att leva. Vad hade du gjort ? Jag hade donerar alla mina pengar till fattiga. Berättat för alla jag hatar varför jag hatar dem o dem jag älskar varför jag älskar dem.

 

Jag skulle nog vara väldigt ledsen, men jag skulle säga hejdå till alla jag kände

sen skulle jag kanske göra en massa bus som man inte vågar annars, för om man hade 24 h så skulle dom ju aldrig hinna ta en :).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrikit av förtvivlan, och fått panik inombords av den chockerande nyheten. Förmodligen svimmat. Jag skulle nog tagit livet av mig själv innan de 24 timmarna hade passerat.

 

Men, för att inte vara så realistiska, så skulle jag vilja göra min efterlängtade Shit & Run (Kuta naken, bajsa, kuta vidare) över hela staden i stort sett. Gärna inför lite folk. Sen skulle jag sagt till min käraste att jag älskade dom och att dom gett mig ett bra liv, sen skulle jag nog bara väntat in döden framför en videokamera. Folk gillar se människor dö (Tydligen :wacko:), och en tonåring som dör på riktigt stående är ju fräckt. NesseN skulle fått de ev. inkomsterna på filmen om jag skulle tjänat något.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...