Dretskit Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Jag hade nog gått ut och snattat lite och förstört bilar och annat, skapat kaos med andra ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Shit. Jag hade slaktat min familj och Sveriges korrupta politiker och andra människor som är helt störda. Jag skulle också slösa bort alla mina pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Shit. Jag hade slaktat min familj och Sveriges korrupta politiker och andra människor som är helt störda. Jag skulle också slösa bort alla mina pengar. Varför just din familj!!! Back to topic: Jag skulle nog... Hmmmm JAg skulle uppföra mig som vanligt... men jag skulle gå och äta all chips dom har i kiosken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Shit. Jag hade slaktat min familj och Sveriges korrupta politiker och andra människor som är helt störda. Jag skulle också slösa bort alla mina pengar. Därför att av alla människor på jorden så hatar jag min familj mest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Det var inte så snällt sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Svår fråga, men självklart skulle jag säga adjö till alla kompisar. Sedan får man väl lov att gå in på datorn och göra något, för att fördriva tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Isåfall är du sjuk. Att döda är det hemskaste du kan göra, det finns få saker vidrigare än att ta någons liv. Vem är du att bestämma vilka som ska leva och vilka som ska dö? hemsk tortyr tycker jag är vidrigare ta massmord och så...jag skulle gå och slå alla idioter i min skola på käften... :kung: :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Jag skulle nog döda en massa personer som jag ogillar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Shit. Jag hade slaktat min familj och Sveriges korrupta politiker och andra människor som är helt störda. Jag skulle också slösa bort alla mina pengar. Du, ja skulle gjort de samma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 alla skulle nog de jag skulle nog sprängt min skola om jag hade en bomb... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 (redigerat) Shit. Jag hade slaktat min familj och Sveriges korrupta politiker och andra människor som är helt störda. Jag skulle också slösa bort alla mina pengar. Slakta alla störda? Min åsikt är att du börjar med att ''slakta'' dig själv. Edit: Egoister och hjärndöda människor förstör gärna andras liv för att dom inte har något själv eller kommer mista det. Har aldrig hört så sjuka uttal från folk. Antingen är dessa människor extremt omogna eller helt pantad. Värkar vara mycket debila personer här. Skrämmande. :unsure: Redigerat 12 Mars 2006 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Sprungit naken genom samhället, ta farväl av alla jag tyckte om, skänkt det jag ägde till vänner, och kanske hoppat utför ett stup som Skåningen sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.