Die Sehnsucht Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Bodaborg är kul,där är det nästan som fångarna på fortet fast för barn ^^ :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Jag har varit pà Bodaborg flera gânger i Karlskoga. Riktigt Skoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Vi var i Gränna en gång och sedan så åkte vi till en närliggande ö som jag inte kommer ihåg vad den heter men det var mycket roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 20 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Vi var i Gränna en gång och sedan så åkte vi till en närliggande ö som jag inte kommer ihåg vad den heter men det var mycket roligt. Om man besöker den trakten där Gränna ligger så måste man besöka polkagrisaffären och köpa lite polkagrisar. Det finns så många olika sorter där, när jag är där så handlar jag jättemycket. Var ni där under klassresan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Vi var i Gränna en gång och sedan så åkte vi till en närliggande ö som jag inte kommer ihåg vad den heter men det var mycket roligt. Såklart vi var. Jag köpte fem eller sex stycken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Inte många.....vi har kampat gjort små utflykter på snöskoter resor till stan osv. Men när vi går i 8:an (jag går i 7:an) så åker vi till england, det e som en tradition i vår skola. vi kommer va där i ca 3 veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Vi har varit till Gotland, Kiruna och skall om tre veckor till Kovdor i Ryssland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 (redigerat) Min klass ska till Grekland om 4 månader! TAKE THAT ALLA NOOBIGA OCH FATTIGA KLASSER! Redigerat 24 Februari 2006 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 vi skall till Florida eller förenade arab emiraten..... thake that. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Okej, kan dock inte säga något om att "vi ska"... Vi har inte haft mycket till skolresa... Vi har åkt till stockholm 2 gånger och gått på Gröna Lund 2 gånger... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Vi skulle haft en resa till dalarna men det skett sig i näven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 5 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 vi skall till Florida eller förenade arab emiraten..... thake that. Då får man hålla tummarna att det blir Florida. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.