Dretskit Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 (redigerat) Skolan börjar imorgon för mig och jag har för det mesta suttit framför datorn och surfat på internet och varit med kompisar och spelat xbox på sportlovet. Sedan har man ju kollat mycket på OS ochså. Redigerat 19 Februari 2006 av Corpsegrinder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Kanske åka till Luleå. Hänga med vänner osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Jag har mest tänkt att sitta framför datorn och tv-spelet.. ev. vara med kompisar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Ahhhhhhh, är så lycklig mitt lov börjar på måndag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Mitt lov startade i Fredags (3 Mars) Det blir vell att spela på el-gitarren hela veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 En dag för mig på sportlovet: 1. Vakna 14.30 ungefär. 2. Äta frukost och se på TV 3. Spela dataspel i 3 timmar 4. Ringa polare och vara med den till klockan 02.30 5. Spela dataspel igen tills man sover klockan 04.30 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.