Mezox Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 man kanske skulle ha en text som säger så här: "Du måste registrera dig för att få ett användarkonto" Men det är ju samma sak. Hur ska man logga in utan account? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 (redigerat) Nej, det är inte samma sak. Ska förklara igen. Men vänta nu lite... Jag tror jag håller med Mezox istället. Man måste ju vara reggad på fuska.se för att kunna logga in. Man kan ju inte logga in om man inte är reggad. Vad skulle man då logga in på? Redigerat 15 Februari 2006 av Fusk Katten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Det här börjar bli lite småknasigt! :lol: Men som de flesta säger så måste du vara registrerad för att kunna logga in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Mezox: Ifall han nu inte är registrerad, hur kan han ha ett namn och skriva här? Han har säkert skrivit antingen fel lösenord eller fel användar namn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebastiannielse Skrivet 15 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 (redigerat) Meddelandet kommer upp så fort man klickar på länken "logga in". Jag tolkade meddelandet ur serverns synvinkel... Servern kan ju inte veta att jag är registrerad förrens jag har loggat in. Därför tyckte jag meddelandet var lite knasigt genom att meddelandet påpekade att jag måste vara registrerad för att kunna logga in... Redigerat 15 Februari 2006 av sebastiannielsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Om medelandet är konstigt, vad skadar det för? Du kan ju logga in det är vell viktigare ? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Om medelandet är konstigt, vad skadar det för? Du kan ju logga in det är vell viktigare ? :P Mm, men det är bara småfel som det är roligt att diskutera. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Jo visst, du kan gå in på loggainsidan, men du kan inte logga in om man inte har registerat sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Så där står det ju för mig med typ ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.