Mezox Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Vizzkazz skapade en tråd om vad man skulle göra om man hade 24 h kvar att leva. Jag tänkte skapa en motsatts-tråd. Vad skulle du göra om du var odödlig i 24 h. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Vet inte riktigt, det är väl inte direkt någon fråga man har tänkt på tidigare men jag skulle nog slå vad med människor med att säga: - Jag slår vad om tusen spänn att jag kan hoppa från den där skyskrapan utan att dö. Eftersom att det finns folk som gärna sätter emot så tjänar jag på så sett stålars samtidigt som jag får mej en räjäl kick av färden. Eller varför inte skjuta sig i huvudet ? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Viktig fråga! Odödlig eller osårbar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 samma sak som om jag hade 24 timmar kvar att leva... sno massa saker, slå sönder de jag ogillar och så Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Försökt döda mig själv på de mest underliga sätt. Slå världsrekord i att vara längst under vatten osv... ~ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 jo kanske, det låter rätt kul... kanske dyka från en skyskrapa eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Försökt döda mig =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Slåss lite förmodligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Jag skulle göra mkt omogna saker ;) Skulle gå & vara uppkäftig mot folk! Supa skallen av mig! gå & hoppa från ber! Jag skulle käna pengar på att blåsa folk som tex: att slå vad om 1000:- att jag vågar hoppa ner från en håg gran eller skjuta mig sj i skallen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 15 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Viktig fråga! Odödlig eller osårbar? Både och Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Slåvad att jag kunde hoppa från världens högsta byggnad och överlva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 jag skulle nog slå vad med människor med att säga: - Jag slår vad om tusen spänn att jag kan hoppa från den där skyskrapan utan att dö. Eller varför inte skjuta sig i huvudet ? :) Joråsatt livets lärdoms-källa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.