CeZ Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Lekt gta san andreas. ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 ett tydligt exempel på att dangens ungdomar spelar för mycket dator/tvspel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Floffoff Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Hoppat ner för ett stup, drunknat, orsakat svåra skador på dom jag hatar m.m. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Jag skulle ta och tjäna lite pengar. Jag skulle jag slå vad om saker t ex att man får tusen kr om man hoppar nedför ett stup. Men hur vet man att man ÄR odödlig? Och tänker man typ så här: Wow! Jag är odödlig! Det måste jag testa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Hehe kul fråga. Hoppat ner från Tv Tornet i Chicago m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Åka till Area 51 såklart och ta reda på "hemligheten" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Vadå för hemlighet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 (redigerat) Area 51 var nåt ställe man tror/trodde det finns/fanns aliens. Redigerat 24 Mars 2006 av Sv3A Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 om jag skulle va odödlig i 24 timmar skulle jag....inte dö.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Muhaha,jag skulle slå ner alla jäklar som kastade sten på våran klass igår,dem jäklarna ska få.....Kicka dem mellan benen,låta dem hoppa på mig och försöka skada mig när jag ligger där och sjunger Bohemian Rhapsody..... Sen kan man ju alltid springa och göra le Parkour (Mellanmjölk: Du som säger att det bara är ett sätt att skada sig på. :)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Hoppa ner för ett stup. Försökt dränka mig i coca cola :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 skulle slått ner den störigate killen i min klass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.