Slasktratt Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Man kunde köpa rosor i caféterian idag... :) Fick en utav min flickvän (Han dock inte köpa en till henne, fast jag hade förberett allt :(). Sen skulle jag köpa en till min bästa vän men det hann jag förstås inte heller. Sen fick jag en ros utav ett helt gäng med små, söta sjuor som kom fram till mig :). Jag har massor med beundrade. Huhuhuhu. Ofantligt bra dag dessutom. Alla var jättesnälla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Hände inget speciellt för mig. Var som en vanlig dag. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 (redigerat) I stort sätt är det bara en vanlig dag det har inte blivit som julafton eller nåt ännu... Redigerat 15 Februari 2006 av Fusk Katten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Jag fick en påse hallonhjärtan av min moder. Well put me in a dress and call me susan, men det var faktiskt omtänksamt och gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Ett gäng 6or ringde och gav mig lite Love, men jag svarade att dom var alladeles för små när dom började bli dirty. Ringde/fick telfonsamtal av många av mina vänner osv. Var ju dessväre ej i skolan pågrund av sjukdom så blev väl ingen jättehärlig dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Jag fick väl något kort på alla hjärtans dag, inget speciellt direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Jag visste inte om tjejen jag gillar skulle få en ros av någon annan så jag skickade aldrig någon ros åt henne. Men sen visade de sig att hon inte hade fått en ros alls,och nu ångrar jag mitt beslut :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Way to go, Ketchup. Det är äkta kärlek. Morsan är den kvinna man kommer ha som favorit kvinna väldigt länge. ^^ Utan mamma skulle man ju inte vara född nu.Hon förtjänar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Ett kort från tösen min... Hon fick själv ett kort som ja hade vart på ICA å köpt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Har ingen flickvän, vill inte ha en heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.