Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst ENGULBanaaAaAaN
Skrivet

vad är skilnaden på alla methal grupperna :huh:

Lyssna så hör du. Eller du kanske menar genreerna, samma sak där. Lyssna så hör du skillnaden.
Skrivet

Kan Deathstars räknas in i någon av dom genreérna?

annars lyssnar jag mest på symphonic metal och power metal.

Är inte Deathstars gothic metal eller något. Rätta mig om jag har fel.
Gäst ENGULBanaaAaAaN
Skrivet

deathstars är väl metalband (står på BNR) dock har jag ingen aning om vad för sorts metal det är.

Skrivet

Jag lyssnade pâ Heavy-Metal men det var dâ när jag visste inte vad riktig musik var.

Men jag gillar In Flames, det har jag alltid gjort,och kommer aldrig att sluta gilla dom.

Dessvärre hatar jag all Metal nuförtiden när det börjar med snabba dunk sen ett skrik som man fâr ont i öronen.

Jag skäms verkligen över att det ska kallas en "musik genre".

Men men, all musik ska respekteras.

Skrivet

Jag skulle gissa att på att Corpsegrinders gissning kommer närmast. Fast det är lite techno och disco influenser också.

Darkblack_angel: Prova att lyssna på Symphonic Metal nångång, det är absolut inget skrikande men ändå metalmusik. Ifall du har xfire eller messenger kan jag skicka några sådana.

Skrivet
Dethstars är av lite engen gener, dom är absolut inte ett gothisktband utan säger själva att dom är en blandning mellan. Deth Glam och Russian Pop.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...