djfille2 Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Skrivet 20 Februari 2006 vad är skilnaden på alla methal grupperna :huh: Citera
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Skrivet 20 Februari 2006 vad är skilnaden på alla methal grupperna :huh: Lyssna så hör du. Eller du kanske menar genreerna, samma sak där. Lyssna så hör du skillnaden. Citera
Dretskit Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Skrivet 20 Februari 2006 vad är skilnaden på alla methal grupperna :huh: Precis. Det är ganska stor skillnad mellan de olika genreerna. Citera
shacti Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Skrivet 20 Februari 2006 Kan Deathstars räknas in i någon av dom genreérna? annars lyssnar jag mest på symphonic metal och power metal. Citera
Dretskit Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Skrivet 20 Februari 2006 Kan Deathstars räknas in i någon av dom genreérna? annars lyssnar jag mest på symphonic metal och power metal. Är inte Deathstars gothic metal eller något. Rätta mig om jag har fel. Citera
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Skrivet 20 Februari 2006 deathstars är väl metalband (står på BNR) dock har jag ingen aning om vad för sorts metal det är. Citera
DarkBlack_Angel Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Skrivet 20 Februari 2006 Jag lyssnade pâ Heavy-Metal men det var dâ när jag visste inte vad riktig musik var. Men jag gillar In Flames, det har jag alltid gjort,och kommer aldrig att sluta gilla dom. Dessvärre hatar jag all Metal nuförtiden när det börjar med snabba dunk sen ett skrik som man fâr ont i öronen. Jag skäms verkligen över att det ska kallas en "musik genre". Men men, all musik ska respekteras. Citera
shacti Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Skrivet 21 Februari 2006 Jag skulle gissa att på att Corpsegrinders gissning kommer närmast. Fast det är lite techno och disco influenser också. Darkblack_angel: Prova att lyssna på Symphonic Metal nångång, det är absolut inget skrikande men ändå metalmusik. Ifall du har xfire eller messenger kan jag skicka några sådana. Citera
Gäst Skellington Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Skrivet 21 Februari 2006 Gillar metal! Lyssnar på In Flames, Children of Bodom, Marduk m.m Citera
Selene Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Skrivet 22 Februari 2006 Dethstars är av lite engen gener, dom är absolut inte ett gothisktband utan säger själva att dom är en blandning mellan. Deth Glam och Russian Pop. Citera
shacti Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Skrivet 22 Februari 2006 Russian Pop? Vad är det för typ av musik? Nån som vet ett band? Citera
Dretskit Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Skrivet 22 Februari 2006 Jag tror att Rakoth är Russian Pop. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.