Dolphin Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Måste bara kommentera frågorna. De är så överdrivet lätta många av dom, det är så kallade kuggfrågor. En 9åring skulle lätt kunna få i princip alla rätt, frågorna är så pass lätta. Jag menar bara man tänker till lite, vilket jag inte gjorde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nemerlon Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 (redigerat) Du fick en score på 0 av 11 möjliga Din karaktär: Öhhh..? Ingen kommentar Ytterligare beskrivning av ditt resultat finner du under: Det finns ingen orsak till att ytterligere beskriva din situation. Du skulle inte förstå något av det i varje fall. För dig och din omgivnings del får vi hoppas att du inte tog detta test särskilt allvarligt. Klicka tillbaka/back och prova igen eller läs svaren under. hahahaha! Redigerat 18 Februari 2006 av Nemerlon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 9/11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 O M G. VågaR INTE SÄGA DET :( inte jag heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Kändes som ganska enkla frågor. Tex. 3-4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 men..öh vad dumma frågor fick 4/11(YES!!!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Fick 5/11. Ganska roliga frågor. Ska ställa dem till smartskallarna i skolan... ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Du fick en score på 10 av 11 möjliga Din karaktär: Mycket hög intelligens! Ytterligare beskrivning av ditt resultat finner du under: Mycket bra, har du testat detta förut? Om du har fuskat har du i realiteten lurat dig själv. Detta visar i så fall en mycket låg intelligens. Nej, inget fusk, men var djävulsk nära att svara fel flera gånger. Ändrade mina svar... Nåra frågor tog nästan en minut :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Du fick en score på 8 av 11 möjliga Din karaktär: Bra svarat, över normal intelligens. Ytterligare beskrivning av ditt resultat finner du under: Du har orsak till att vara nöjd. Få klarar detta bättre. Du är reflekterande, grundlig och tänker noga igenom saker innan du gör något. Svenska politiker som har tagit liknande tester får vanligvis sämre resultat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 10/11=Mycket hög intelligens Jag är smart :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 fick 4/11 ska prova igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pink Tiger Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 2/11 hahaha :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.