Star-Basse Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Tja jag undrar hur mkt ni skolkar från skolan.... sj blir det någon/några lektioner per vecka.... i bland tar man sig en kläm dag (de är när man sjukanmäler sig fast man inte e sjuk) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 har hänt på EV men aldrig på något ämne man för betyg i. Tror jag skolkade 12 veckor i rad innan jag gick dit igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Jag har nog aldrig skolkat tror jag... Förutom när man säger att man e sjuk fast inte e d... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Jag skolkar aldrig nästan. Det är bara onödogt för man kommer bara efter i skolarbetet och då måste man ta igen det sen och det orkar inte jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Jag har aldrig skolkat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ludzon Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Skollkar nästan aldrig bara när jag är SKIT TRÖTT <_< Det är bara jobbit att komma tillbaks och vara täckt med arbete! :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Det har hänt 2-3 gånger men brukar inte göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Jag har skolkat i mellanstadiet kanske 2-3 gânger. Men när man kommer upp i högstadiet blir det mer jobb och man orkar inte ta efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Jag har aldrig skolkat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Skolkar inget, varför ska man göra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Har typ aldrig skolkat...det kan ha hänt när jag gick i mellanstadie, typ en gång då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Har aldrig skolkat och ska inte göra det heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.