Xade Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 I högstadiet skolkade jag från alla spanska lektioner. Men nu skolkar jag inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hack3r Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 aldrig skolkat vill inte göra det heller för då kommer man efter i arbetet och måste ta hem och jobba Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 jag skolkar aldrig heller.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Skolakr inget nu men det kunde nog bli lite när man gick i 6:an för då fick man inte betyg ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Orka berätta att man skolkar..http://www.my-smileys.de/smileys2/01_4.gif Själv har jag aldrig gjort det. Säkert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Jag kanske har gjort det typ 5-6 ggr när jag tycker skolan blir överdrivet tråkig o då sejer jag bara att jag har huvudvärk .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 eller jag har skolkat en gång i tvåan det var i juni det var sveriges nationaldag då och då fick man vara ledig och jag glömde att jag hade bara en dag ledighets dag men sen kom jag på efter 3dagar :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Skolkar nästan aldrig ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Bara när jag är trött eller när jag känner att jag helt enkelt inte klarar att stanna längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 Ibland sjukanmäler jag mig fast jag inte är sjuk. Fast det är bara när jag är trött. Väldigt trött. Men annars inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 Njaaa... jag gillar inte att skolka eftersom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Legolas, vad menar du med det? eftersom du är en liten 10 åring? för att du inte vågar? Skriv riktiga svar! Jag har skolkat för mycket, måste börja skärpa mig.... :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.