Gäst Mîhker Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Vem har nintendo 8-bit, jag har testat det en gång för jättelänge sen! Vad finns det för spel till den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Smario och jätte många tex det första GTA spelet kom till det. Och det ägde Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Öhh... GTA kom vell ändå inte till NES.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Det finns Zelda, Super mario, Mega man, Metroid m.m Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lord zidian Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 jag har inte det dani(du vet det)men jag har tesa hos min kompis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 tror det finnas rätt många som har det tillexempel jag men det finns typ spel som Mario,Zelda,Mega man och en h******s massa bra spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 (redigerat) Jag har det. Och nej det finns inget GTA spel till NES. Redigerat 19 Februari 2006 av _Master_Sword_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Jag har haft ett Nintendo 8-bitars men tyvärr är det trasigt och ligger i garderoben nuförtiden. Dom flesta spelen fanns till 8-bitars som i dag finns till gamecube och nintendo 64 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Jag har det, det står faktiskt där på en hederplats i tv-bänken, används tyvärr inte längre. Dom mest kända spelen till NES är väl antagligen Super mario 1,2 och 3 Zelda 1 & 2, och Megaman-spelen (det finns visserligen 1-6, men 5 och 6 är väldigt sällsynta) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puret Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Jag äger en Nintondo 8 bitars :) Finns många underbara spel o det händer att jag spelar då och då :) Kid Icarus, Super Mario 1-3, Track and Field, Ice Climber och massa mer :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 okki, tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Jag har och när jag var typ 5 år spela jag Pong på det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg