Hoppa till innehåll

Normal Och Onormal?

Mezox

Rekommendera inlägg

• Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Twiztha_MF

hehe jag leker cp störd hela tiden men tja vara som alla andra som jag tycker är jävligt dåligt och tråkigt, och för omväxlingen klär jag mig mer i s*tanist kläder så att alla kan förstå att man inte behöver vara som alla andra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ENGULBanaaAaAaN

För att vara normal skall man vara heterosexuell (det är nog det som mest märks, i alla fall här).

Samma här typ, tur att man inte är siderodromofil eller liknande :P (tänder på att köra tåg)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För att klassas som normal på den skolan där jag går (Klass 1 till 6) behöver man inte bära speciellt mycket märkeskläder för det ser man inte så jättemycket av. I alla fall inte de riktigt stora märkena som JL. Lär väl bli annorlunda på nästa skola jag ska börja på. På den skolan som jag går på nu krävs det inte så mycket. Ha normala kläder och ett normalt utseende. Finns säkert tusentals sådana här ”krav” för att klassas som normal. Men det finns ingen som är ”normal” alla sticker ut från mängden på nått sätt. Man kan bära söndriga kläder, man kan dansa balett som pojke men på något sätt sticker man ur mängden. Man ska vara sig själv, inte göra sig till och bära värsta dyra märkeskläderna bara för att man tror att man kommer att klassas som normal.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vem bryr sig om att folk inte tycker att man är normal? Tror att normerna ändras lite ju äldre man blir. När man var 13-15 år så skulle alla se likadana ut, Dc skor och pilotbyxor på min tid:). Nu tycker jag att det är mer som att alla ska se så udda ut som möjligt. Allt jag gör tycker jag är normalt, men finns säkert folk som inte känner mig som tycker att det jag gör är jätte konstigt och onormalt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vem bryr sig om att folk inte tycker att man är normal? Tror att normerna ändras lite ju äldre man blir. När man var 13-15 år så skulle alla se likadana ut, Dc skor och pilotbyxor på min tid:). Nu tycker jag att det är mer som att alla ska se så udda ut som möjligt. Allt jag gör tycker jag är normalt, men finns säkert folk som inte känner mig som tycker att det jag gör är jätte konstigt och onormalt.

För första gången håller jag med om allt du skrev :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...