Dolphin Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Vad önskar ni er i dag? Vad är det som ni gärna vill ha eller vill lyckas med. Det kan vara vad som helst bara ni önskar er det. Det är max en önskning per dag som gäller annars blir det ju ingen "dagens önsknings" tråd. Jag önskar att det blir en spännande backhoppningstävling i natt. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Eftersom d har gått å blitt söndag nu så önskar jag att min fotbollsträning blir inställd jag orkar nämligen inte gå upp 08:40 å åka å träna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Jag önskar att jag orkar att läsa på mitt prov som jag har senare i veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 19 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Jag önskar att jag blir mästare till något spel i spelhörnan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Önskar mig en trevlig dag med lite WoW-spelande, kanske rollspela lite med mina älsklingar och senare ikväll kanske hitta en bra film på tv'n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 att det inte blir snöstorm eller något när jag ska springa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Önskar att jag hade gjort min läxa under jullovet som skulle lämnas in 9:e januari. Har fortfarande inte börjat på den... X_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Jag önskar att jag snart får igång World of Warcraft! -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Jag önskar att Sverige vinner mot USA i ishockey idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 jag önskar att min hemsideserver kommer igång normalt igen och att jag vinner på lotteriet ikväll :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 önskar att slaget om midgård 2 kommer ut idag och att det funkar på vår dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Jag önskar att jag vinner jackpott på fuska lotteriet :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.