Gimcor Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 "Interpol - Evil" är jävligt bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Mina Favorit Låtar: Deathstars: Virtue To Vice Death In vouge Cyanide Within Temptation: It´s the fear Say My Name Memories Cradle of Filth: Nymphetamine Her Ghost in The fog The Birthday Massacre: Queen Of hearts Blue Happy Birthday Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Nämen är det min tvilling? Gillar också dom där låtarna med deathstars och within temptation Annars är den absoluta favoritlåten hittils Bless the Child med Nightwish Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Jag gillar alla Behemoth's låtar men en av bästa är utan tvekan Conquer All. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 250 Kilo Kärlek har några bra låtar, de är fjantiga men ändå. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Det finns många bra norska black metal låtar som t.ex Deathcrush med Mayhem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Tar med några olika artister Flipsyde:Happy Birthday Eminem:When Im Gone å Mockingbird Yellowcard:Way Away Ramones:Sheena Is A Punkrocker Johnny Cash:When The Man Comes Around Linkin Park:In The End DJ Tricky:The Riddle m.fl. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Corpsegrinder, det finns en knapp som kallas ändra. Använd den istället för att skriva nya inlägg hela tiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Det finns många bra norska black metal låtar som t.ex Deathcrush med Mayhem. Du skrev det på sida 1 ;) Dark tranquillity : Haven (skivan) In flames : Alla skivor förutom rtr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 En av mina favoritlåtar som jag gillar väldigt mycket är Bad Name med Bon Jovi. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 http://forum.fuska.se/Baesta_Louten-t26539.html Något fel på denna tråden? Näpp, knappast. Dåså! Då håller vi oss till den då! *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg