Gäst Tomatketchup Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Det kanske jag borde,eller så var det typ något fel. :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xiler Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 orka sitta här i 40 min sträck för att göra ett test xD test gör man i skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Einhundertneunzehn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Fick bara 109. >_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 dom här testen kan man inte lita på. det finns massvis med olika test och just det här testar bara delen av hjärnan som hittar på lösningar(tror det heter logik eller nått sånt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Logik ja, högra hjärnhalvan, alltså bara hälften av sin totala intelektuella kompetens. IQ mäter även kreativitet, den vänstra hjärnhalvan, samt kvicktänkthet, kopplingen mellan de båda hjärnhalvorna, i vardagligare ordalag "Pannkakan". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 130 p, lade mej ganska bra till där om jag inte misstar mej. *Host, en av forumets 'host' smartaste* :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Har 115 i IQ :student: Är väldigt bra tycker jag för jag är 12 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Det står att du är 10, men det spelar ingen roll vilken ålder du har, man har samma IQ livet igenom. IQ är INTE kunskap! Det är heller inte hur bra man klarar av situationer, det är ett annat värde som kallas EQ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zora Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 110. Fast jag orkade inte göra dom sista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 134 här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.