Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 alldeles för många Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Jag har ganska mycket prov nu men sedan i trean kommer det att bli soft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Hade förra veckan 3 prov, 2 inlämningarbeten och 3 muntliga redovisningar. usch ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Jag går i 5:an och har minst 2 prov i veckan! Sjukt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Har inga Prov. Har haft det dock. Har dock ungefär 5-7 inlämningsuppgifter som jag ska skriva unde sportlovet. Ack så förbenat jobbigt det är. Men det är något jag egentligen gör frivilligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 har just haft 2 dagars matte prov. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Enligt skolverket får man inte ha mer än 2 prov i veckan. Att ha fler bryter mot svensk lag. Ja, om du inte förväxlar det med större läxförhör. I vår skola får vi ha max 2 prov och ett större läxförhör i veckan. Alltså 3 prov i veckan, och vi får bara ha 2 på en dag. Det gör att det blir ganska stressigt vissa veckor, för alla ämnens prov brukar komma ungefär samtidigt... :(. Det är jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Flera prov i veckan,men det är kul. :) Vi har nationella proven. :D *försöker se mallig ut* (Men har Mellanmjölk blivit moderator?!Har jag inte märkt det förrens nu!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Okej, vi har läxor väldigt sällan, fast vi har hårda arbetslektioner... Fast vi har något ännu värre än prov.... Bokredovisningar!! En på svenska och en på Engelskan nu efter lovet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Har alltid något prov varje vecka, ibland flera om dagen... :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Har inte så många prov, någonting som jag är glad för. Men några gånge rhar jag stora prov och så...Snart ska jag ha Nationella =\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Alla åren upp till sjuan är rena rama barnleken. På sjuan kommer vågen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.