Sherikan Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Alla prov kommer samtidigt. För några veckor sen var det inga alls. Senaste var i spanska. Bleh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Vi har lite för mycket prov. Jag har haft 9 prov denna termin. 9 prov sen vi började ettan i gymnasiet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 normalt har vi nog ett prov i veckan iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 3 Prov i veckan... *suck*... men går inte på alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Har inte många prov i skolan, det glädjer mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Vem tycker inte de? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Vi har precis nästan gjort klart svenska nationella proven ska börja på matte snart. Jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Just nu har jag mycket prov men det är snart sommarlov så det är lugnt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 26 dagar kvar till skolavslutning för mig. -Längta- Skönt att slippa alla läxor och prov <3 Hade matteprov för två veckor sen. Gick bra. Hade biologiprov förra veckan, gick också bra. Hade spanskaprov igår, gick bra. Jag är för lat för att plugga till proven, men det går bra ändå. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 vi brikar bara ha prov i slutet av terminen, men dom i tyska gruppen på min skola har prov på varje kapitel, stackars dem. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 Äntligen klara med alla natinella. Puh..!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 stackars dig... var de 1 hel timme långa.... Förra veckan hade jag 4 prov (räknar bokanalys som ett prov). tisdag: Matte nationellt, 3h onsdag:Bokanalys 1h (hade inte läst boken) torsdag: spanskaprov 1h fredag: NKA prov. 1h = 6h på en vecka + arbeten och läxor. Förra veckan såg lika dan ut -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.