DarkBlack_Angel Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 (redigerat) Hej! Sen jag var liten , var jag token i Super-hjältar . (Kan vara skurk med) Mina favoriter är.... Collossus,Magneto,Mr Sinister,Human-Torch mm. Mr Sinister är coolast. Jag längtar tills Xmen 3 kommer ut detta âr. Redigerat 20 Februari 2006 av DarkBlack_Angel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Själv tycker jag mest om Jokern i Batman men han är ju ingen super-hjälte. Men skulle jag välja favorit super-hjälte så är det nog Batman och Wolvrein (stavning?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 20 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Ok,men Mr Sinister är skurk med sâ ni kan skriva skurkar ocksâ. Jag har en hög med Marvel tidningar, kanske 200-300. Dom flesta är X-Men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Batman äger (Gamla avsnitten) POW! KRASCH! älskar de rutorna. Favoritskurken är väl Jokern eller King pin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 20 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Batman har ingen övernaturlig kraft, det är det jag inte gillar hos honom. Men det kan vara bra med "normala" hjältar . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Batman har stil, istället för övernatulig styrka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Jag gillar Batman och Jokern. Är inte direkt så insatt i detta ämnet så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Jag kollar på barnprogram i bland innan man går till skolan på morgonen. Då händer det att jag kollar på Batman och min favorit där är Jokern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Batman e tuff men Jokerna e rätt cool oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Min favorithjälte var Spiderman. Notera hjälte. Min favoritseriefigur oavvsett kategori var Venom ( även om han e samma tidning som Spiderman ). Jag var nämligen lite insatt i den tidningen när jag var yngre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 SpiderMan så klart ^^ Ett nytt spel har kommit ut :) Det är alla MARVEL figurer som är samlade :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 23 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Jag vet,Marvel Nemesis. Jag köpte det till PSP, blev totalt nöjd till 100%. Batman har en lugn cool stil när han snackar och slâss. Har ni sett Justice League? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.