Hoppa till innehåll

Paladin,hunter Eller Warrior

Hunted

Rekommendera inlägg

Hunters är typ Fuskiga :/

min kompis tycker nog att paladins är värst, han har en lvl 60 horde och han spelade arathi basin och han och 3 andra lvl 60s gick till en flagga men där stod en paladin som wipe dom helt ensam, hordes var desutom beta veteraner.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 67
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

• 10 månader senare...

paladins kan bara hela sig och förbättra sigsjälv........warrior kan bara slå samma sak hela tiden <_< ......så om du vill ha roligt när du spelar så rekomenderar jag hunter.men de bästemer du själv :)

Vad menar du??

Jag healar mitt party hela tiden och kan fixa olika bonusar till alla!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hmmm, jag har alla dom och i denna årdning är dom roligast:

1. Warrior

2. Palladin

3. Hunter

i BG är nog ordningen tvärt om alltså:

1. Hunter

2. Paladin

3. Warrior

för att hunters kan ta villken class som helst bara dom kan sjuta från 41 yards bort och har mycket agility, jag som är en lv 53 hunter (tränar alldrig kör min warrior) tog en lv 59 warrior i AV, visst hadde han 99/100 HP kvar (typ 100 skada hadde han fått bara) fast jag tog honom, (lyckades med en aimed shot critt på 2k och sedan en arcane shot critt på 900 sedan så kom en annan warrior, horden hadde bara typ 1/10 av livet kvar då)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sj rekommenderar jag mage, även om jag själv e hunter. Magen gör skitmkt dmg, och många i outland behöver oftast en mage i sitt party när de ska gå in i instance lr raid (Efter priest då ;)

Hunter är ganska kul med, men man tröttnar efter ett tag med att köpa mat åt pet'en. Men Hunter är absolut inget dåligt val heller!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...