wildwolf Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Okej jag vet inte om någon har gjort en sådan här tråd före mej men jag ville gör en nu. Så vad tycker ni e manga töntigt,och idiotiskt att tycka om? och om ni tycker det varför? Samma fråga på anime. Ä det töntigt? och om ni tycker det varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 får troligtvis många emot mig nu.... men ja, lite grann faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 21 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 varför tycker du det då? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Jag tycker inte det är töntigt, Manga/anime är ju en stil från Japan. Ungefär som det finns stilar för musik och filmer m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Jag gillar mnga/anime, men jag gillar inte att tycka om det. (Weird?) Jag har någon weird uppfattning om att man ska hålla sig till sitt land 'n' stuff. Weird... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryow3n Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Manga och Animé är inte töntigt. Kollar alltid på Animé och läser Manga. Manga och Animé äger ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Anime/Manga är jätte bra, dom gör gätte många bra filmer,böker och serier. Jag tyker inte det är töntigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Man kan inte säga det är töntigt. Det är japansk litteratur. Det är samma sak som jag skulle säga "Fotboll är töntigt" Men ibland kan Manga/Anaime vara lite Överdrivet och larvigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Inte töntigt. Men jag gillar bara inte utseendet på figurerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DOG_Cool Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Manga och Anime Äger Totalt Älskar Ramna 1/2 och Naruto, men man får inte glömma One Piece!!!!! :D :D :D :D:D:D:D:D:D:D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 21 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Ne men min kompisar säger att de e så himmla töntigt med manga/anime :unsure: Men jag tycker det e bra :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Ja ghar bara en kort och gott litet svar: Ja självklart är det töntigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.