wildwolf Skrivet 2 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Jag håller med dej att endel kan tänka Anime som Hentai(japansk porr),ecchi,och allt sånt det tycker jag verkligen e dåligt kan dom inte ha porr för annat trams. Selene:Jag har inte läste One piece men jag har läst både yu-gioh och dragonball och jag gillade dragonball när son-goku var liten men när han växte var han för stark han vann alltid och så slogs dom alltid. Yu-gi-oh e tråkig för att yugi vinner hela tiden och junochi samma där. Trots att i Naruto så slåss dom mkt så gillar jag serien gillar en del repliker som dom säger där ^^ som t.ex: The future is not where my dreams....It's in the past .....thats where it'll allways be. Citerat av Sasuke Så dragonball och dom tror jag som fusion att det e mest inriktat på killar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 får troligtvis många emot mig nu.... men ja, lite grann faktiskt Tja, jag är inte heller så speciellt intresserad av manga. Jag tycker också att det är lite småfjantigt. Vill helst inte förklara det... Min kompis älskar manga, men det är inte därför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Anime/Manga är inte bara porr, det har masa orlika stilar, kärlek, action, fantasy, kampsport och myket mer. Jag tyker inte Anime/Manga är bra för det men vissa av dom skämten är faktist väldigt roliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Har inte läst vad andra har skrivit i tråden men anime och manga är typ allt annat än töntigt. ^___^ Bra sysselsättning och allt ju. Det jag inte gillar med manga och anime är hentai -_-' Eh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 (redigerat) MANGA ÄGER!!!Enligt mej..Det e coolt,gillar stilen som dom ritar med.. :D Redigerat 3 Mars 2006 av Link127 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Vad har alla emot Sailor Moon egentligen? Men salor monn är så *flickit* . :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 4 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Köpte lite manga i stan men jag ville inte göra bort med så mkt pengar på det de e ju så dyrt :P Så jag köpte bara Chobit 1 och DN Angel 4,Power 1&2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Köpte lite manga i stan men jag ville inte göra bort med så mkt pengar på det de e ju så dyrt :P Så jag köpte bara Chobit 1 och DN Angel 4,Power 1&2 Ursäkta Off-Topic: Men vad är det du pratar om?Köpte du serie tidningar,film eller vadå? Blev nyfiken :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Armiada Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Jag hatar ej Anime & Manga <3 jag älskar det jätte mycket speciellt tokyo mew mew Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 4 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Köpte lite manga i stan men jag ville inte göra bort med så mkt pengar på det de e ju så dyrt :P Så jag köpte bara Chobit 1 och DN Angel 4,Power 1&2 ne det var bara manga(tidningar) inge anime(film) det var lite synd men jag vet inte om power finns på dvd i sverige och inte heller chobit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Som Gun Guy sade, Manga/Anaime är en hel bransch full med olika film-stilar. Manga har varit ett liv för vissa , men andra har svårt att respektera det. Dessutom vad är det för trams med "mer killar gillar Dragonball". Vad ni kallar Barn-manga/Anaime är en manga fast med ändrat språk, men det är fortfarande Manga/Anaime. Tvärtom tror jag att det är mer tjejer som kollar på Manga, än killar. Manga är den japanska litteraturen , och ändå om det är lite snusk och så, är det ungefär som vi svenskar kollar på en Svensk thriller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 4 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Jo men jag tror inte att någon sagt att mer killar gillar dragonball utan bara att det e mest gjort för dom eftersom dom slåss så mkt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.