Hoppa till innehåll

Manga/anime ?

wildwolf

Rekommendera inlägg

Jag håller med dej att endel kan tänka Anime som Hentai(japansk porr),ecchi,och allt sånt det tycker jag verkligen e dåligt kan dom inte ha porr för annat trams.

Selene:Jag har inte läste One piece men jag har läst både yu-gioh och dragonball och jag gillade dragonball när son-goku var liten men när han växte var han för stark han vann alltid och så slogs dom alltid. Yu-gi-oh e tråkig för att yugi vinner hela tiden och junochi samma där.

Trots att i Naruto så slåss dom mkt så gillar jag serien gillar en del repliker som dom säger där ^^ som t.ex:

The future is not where my dreams....It's in the past

.....thats where it'll allways be.

Citerat av Sasuke

Så dragonball och dom tror jag som fusion att det e mest inriktat på killar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 86
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

får troligtvis många emot mig nu.... men ja, lite grann faktiskt

Tja, jag är inte heller så speciellt intresserad av manga. Jag tycker också att det är lite småfjantigt. Vill helst inte förklara det... Min kompis älskar manga, men det är inte därför.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Köpte lite manga i stan men jag ville inte göra bort med så mkt pengar på det de e ju så dyrt :P Så jag köpte bara Chobit 1 och DN Angel 4,Power 1&2

Ursäkta Off-Topic: Men vad är det du pratar om?

Köpte du serie tidningar,film eller vadå?

Blev nyfiken :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Köpte lite manga i stan men jag ville inte göra bort med så mkt pengar på det de e ju så dyrt :P Så jag köpte bara Chobit 1 och DN Angel 4,Power 1&2

ne det var bara manga(tidningar) inge anime(film) det var lite synd men jag vet inte om power finns på dvd i sverige och inte heller chobit

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som Gun Guy sade, Manga/Anaime är en hel bransch full med olika film-stilar.

Manga har varit ett liv för vissa , men andra har svårt att respektera det. Dessutom vad är det för trams med "mer killar gillar Dragonball".

Vad ni kallar Barn-manga/Anaime är en manga fast med ändrat språk, men det är fortfarande Manga/Anaime.

Tvärtom tror jag att det är mer tjejer som kollar på Manga, än killar.

Manga är den japanska litteraturen , och ändå om det är lite snusk och så, är det ungefär som vi svenskar kollar på en Svensk thriller.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...