nico Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Finns det något sätt att göra flera saker med ett kommando i Photoshop? Ett exempel nu då: Jag vill göra en double stroke som man gör genom att ta Edit stroke på t.ex. 4 px och sedan Edit > stroke igen fast på 3 px och mode clear och så ytterligare en gång 1 px normal. Det är ju otroligt krångligt, eller inte krångligt men ni förstår hur jag menar. Finns det något sätt så jag bara kan lägga in "Gör 4px doublestroke" och så gör den alltihop av sig själv efter att jag visat hur den ska göra? Som ett Makro typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Vet inte riktigt.. Man kan ju försöka med att göra ett pattern och sedan välja det i blending options eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Du kan väl använda dig av "action" och spela in det du vill och sedan stoppa när du är klar och sedan spela upp så upprepar den det du gjort när du spelat in. Mycket effektivt kommando men jag vet inte om det är det du menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Du kan väl använda dig av "action" och spela in det du vill och sedan stoppa när du är klar och sedan spela upp så upprepar den det du gjort när du spelat in. Mycket effektivt kommando men jag vet inte om det är det du menar. Japp, men hur gör man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 21 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Du kan väl använda dig av "action" och spela in det du vill och sedan stoppa när du är klar och sedan spela upp så upprepar den det du gjort när du spelat in. Mycket effektivt kommando men jag vet inte om det är det du menar. jo det är så jag menar! ska prova... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Här är en liten enkel visning. http://img374.imageshack.us/img374/7650/ac...sinfo3qc.th.jpg hoppas ni fattar, det är ganska logiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freffus Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Finns det någon bra sida man kan ladda ner photoshop?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Finns det någon bra sida man kan ladda ner photoshop?? Tyvär är det olagligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 21 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 (redigerat) exeptionellt Kaz^!!! då vet jag vad jag ska ägna kvällen åt att lägga in... ;) Redigerat 21 Februari 2006 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freffus Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Men vart får man tag på photoshop då? någon som kan skicka på msn?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Men vart får man tag på photoshop då? någon som kan skicka på msn?? Men fatta! det är olagligt att ladda ner det gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 adobe.com finns det en 30 dagars gratis version Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.